سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تمدید ثبت نام جشنواره امتنان از "کارآفرینان برتر"

ثبت نام دوازدهمین جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر تا سی ام مهر تمدید شد.

  به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ معاون کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: صاحبان کسب و کار دارای نوآوری و خلاقیت و افراد و شرکت‌هایی که واجد شرایط کارآفرینی هستند، میتوانند در مهلت اعلام شده برای ثبت نام به آدرس اینترنتی www.karafarinanebartar.ir مراجعه کنند.

ناصر شفیع آبادی افزود: همچنین متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به دبیر خانه این جشنواره در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، واقع در خیابان نواب شمالی، فلکه شهید حسن پور – مقابل دانشگاه پیام نور، مدیریت توسعه اشتغال و کارآفرینی مراجعه کنند و یا با شماره تلفن ۰۲۸۳۳۳۷۷۰۲ داخلی ۱۹۷ تماس بگیرند.

به گفته وی، کارآفرینان برتر در سه بخش اقتصادی صنعت، کشاورزی و خدمات استان انتخاب و پس از معرفی در جشنواره استانی، در صورت داشتن شرایط لازم و کسب امتیازات لازم به جشنواره ملی امتنان از کارآفرینان برتر کشور معرفی خواهند شد.

معاون کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هدف از برگزاری این جشنواره را اشاعه و ترویج فرهنگ کارآفرینی، تاکید بر خلاقیت و نوآوری در کسب و کار، شناسایی کارآفرینان، انتخاب برترین آن‌ها و معرفی به عنوان الگو به آحاد جامعه به ویژه جوانان، بیان کرد.

انتهای پیام/

 

سی ام پایان ثبت نام در جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.