سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محمودی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

توانمندسازی فرهنگی مددجویان رویکرد اصلی کمیته امداد است

قائم مقام شهرستان های كميته امداد استان تهران گفت: تكريم مددجويان و توانمندسازی آن‌ها با ارائه خدمات دارای پيوست فرهنگی باعث سهولت و رفع مشكلات خانواده‌های آن‌ها می‌شود.

کريم محمودی قائم مقام شهرستان های كميته امداد استان تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با بيان اينكه هم اكنون یک هزار و ۸۰۰ دانشجو و ۱۳ هزار دانش آموز از خدمات تحصيلی و فرهنگی اين نهاد بهره مند هستند، اظهار کرد: در حال حاضر پرونده‌ ۹۵۰ دانشجوی غيربومی به استان محل اقامت دائم آن‌ها انتقال يافته است.

وی با اشاره به اینکه اين نهاد پيش از ورود دانشجويان به دانشگاه‌ها و مراكز آموزش عالی، آن‌ها را برای ورود به رشته‌های دارای بازار كار تشويق و راهنمايی می‌كند، عنوان کرد: فراهم كردن شرايط علم آموزی و مراقبت‌های حين تحصيل برای دانشجويان تحت حمايت، از اولويت‌های اصلی كميته امداد است.

محمودی خاطر نشان کرد: سعی شده تمام فعاليت‌ها و اقدامات اين نهاد با پيوست فرهنگی انجام شود، زیرا معتقديم تكريم مددجويان تحت حمايت از مهم‌ترين وظايف امدادگران است و توانمندسازی مددجويان با ارائه خدمات دارای پيوست فرهنگی باعث سهولت و رفع مشكلات خانواده های آن‌ها می شود.

قائم مقام شهرستان‌های كميته امداد استان تهران در پایان تصریح کرد: از رويكردهای اصلی اين نهاد توانمندسازی فرهنگی مددجويان تحت حمايت است. برنامه‌های فرهنگی كميته امداد نیز با هدف آموزش و افزايش سطح فرهنگی خانواده‌ها در اولويت است و اين برنامه‌ها در زمينه‌های آموزش خانواده، اعزام مددجويان به اردوهای زيارتی، آموزشی، تربيتی و جشنوارهای قرآنی و غیره اجرا می شود.

انتهای پیام/

بهره‌مندی بیش از یک هزار و 800 دانشجو از خدمات  فرهنگی کمیته امداد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.