سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انقلاب اسلامی پرتوی از نهضت عاشوراست

انقلاب اسلامی پرتوی از نهضت عاشوراست که در انقلاب اسلامی تجلی پیدا کرد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار مهری رئیس پلیس راهور ناجای کشور در شانزدهمین یادواره شهدای رستم رود شهرستان نور با اشاره به اینکه در بعد از انقلاب با هدایت امام و رهبری و مردم در تمامی زمینه‌ها پیشرف کردیم و توانستیم خودکفا شویم، گفت: امروز در همه ابعاد امنیتی و انتظامی حرف اول را می‌زنیم و از نظر سیاسی و نظامی برزگترین قدرت منطقه هستیم و انقلاب اسلامی پرتوی از نهضت عاشوراست که در انقلاب اسلامی تجلی پیدا کرد.

وی با اشاره به یاد وخاطره وگرامی داشت شهدا حججی و جمشیدی شهدای مدافع حرم ودیگر شهدا افزود: این شهدا دست پرورده انقلاب اسلامی هستند که نظام ما جوانان را این گونه تربیت کرد و تاثیر گرفته از نهضت عاشورا و امام حسین (ع) برای دین خواهی و آزادگی است و باید این الگو را در بین جوانان نشر و پرورش دهیم.

سردار مهری افزود: ما امروز در همه ایعاد اقتصادی، سیاسی، نظامی و فرهنگی مستقل و بزرگترین قدرت منطقه و شاهد خودکفایی در پیشرفته‌ترین سلاح‌ها برای دفاع از کشور و الگوی کشور‌های اسلامی هستیم.

وی با اشاره به فوت ۱۶ هزار نفر در سال گذشتنه در تصادفات جاده‌ای گفت: باید قوانین و مقررات رانندگی که حق الناس است، رعایت و آموزش قوانین رانندگی ترافیکی در بین مردم بیشتر شود.

انتهای پیام/آ

شانزدهمین یادواره شهدای رستم رود شهرستان نور

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.