سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر فرهنگ وارشاداسلامی:

سیمای فرهنگی اصفهان همواره درخشیده است

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت : اصفهان در دوره های گذشته و در زمان معاصر درحوزه فرهنگ وهنرجایگاهی خاص داشته وسیمای آن همواره درخشان بوده است .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز جمعه دردیدار استاندار اصفهان، تاریخ غنی، وجود هنرمندان و چهره های فرهنگی را ازسرمایه ها و عنصرهای هویتبخش و افتخارات این استان ذکر کرد.

وی از استاد فرشچیان به عنوان شخصیتی فرهیخته و شناخته شده ای در دنیا تجلیل کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به تحولات و پیشرفت های کیفی و کمی اصفهان در سال های اخیر گفت: این استان در حوزه فرهنگی و هنری طی 4 سال اخیر پیشرفت خوبی داشته است .

همچنین در این دیدار استاندار اصفهان ضمن اشاره به تشییع پیکر شهید حججی در اصفهان و نجف آباد اظهارداشت: به لطف خدا این مراسم با استقبال بی نظیر و پرشور مردم ولایت مدار و شهیدپرور اصفهان و در کمال نظم و امنیت برگزار شد.

زرگرپور با بیان اینکه در ٤ سال اخیر روند توام با آرامشی در فعالیت های مختلف فرهنگی، دینی در استان اصفهان وجود داشته است، خاطرنشان کرد: یکی از آرام ترین و بی حاشیه ترین دوره ها در حوزه مسائل فرهنگی را در سال های اخیر در اصفهان شاهد بودیم که بدون شک این فضا سبب رشد و ارتقای هنر و فرهنگ استان می شود.

استاندار اصفهان با اشاره به سختی کار در اصفهان و جایگاه سیاسی آن در کشور افزود: اصفهان میدان مین سیاست است ولی در این مدت هیچ جلسه سیاسی و هیچ کنسرتی لغو نشده است.

زرگرپور با بیان اینکه اصفهان ظرفیت های بالقوه ای در حوزه فرهنگ و هنر دارد، تصریح کرد: با برنامه ریزی های لازم می توان جایگاه اصفهان را در بخش فرهنگ و هنر حفظ و تثبیت نمود.

 

انتهای پیام/م

 

در اصفهان هیچ جلسه سیاسی و هیچ کنسرتی لغو نشده است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.