سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حجازی:

حریق منزل مسکونی مهار شد/ مصدومیت شدید کارگر

فرمانده آتش نشانان اعزامی گفت: آتش سوزی در قسمت اتاقک کارگری ملک مسکونی در جاده خاوران، مصدومیت کارگر جوان را به همراه داشت.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علیرضا حجازی فرمانده آتش نشانان اعزامی اظهار کرد:با اعلام حادثه آتش سوزی در قسمت اتاقک کارگری ملک مسکونی به سامانه 125، نیروهای عملیاتی ایستگاه 86 و 121 به همراه گروه امداد و نجات 15  با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت 13:10 روز گذشته خود را به جاده خاوران، سه راهی سیمان، میدان اشرف آباد، خیابان رستگار رساندند.

 فرمانده آتش نشانان اعزامی به محل حادثه گفت: یک اتاقک حدودا 15 متر مربعی که محل استراحت کارگران این ملک بود آتش گرفته و دود بسیار غلیظی محوطه اطراف را فرا گرفته بود.

وی در ادامه گفت: یکی از کارگران در هنگام آتش سوزی در حال استراحت در داخل اتاقک بود که دچار مصدومیت شده و قبل از حضور نیروهای عملیاتی خود را به خارج از محل حادثه رسانده بود.

این فرمانده آتش نشانی اضافه کرد: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه پس از قطع جریان برق و گاز اتاقک، با بکارگیری تجهیزات خاموش کننده در کوتاه ترین زمان ممکن، آتش سوزی را مهار و کاملا خاموش کردند و به منظور جلوگیری از حوادث احتمالی، چندین سیلندر گاز مایع و پیک نیکی را به خارج از محل حادثه انتقال دادند.

حجازی خاطرنشان کرد: نیروهای عملیاتی در پایان، کارگر 36 ساله را که از ناحیه دست و صورت دچار سوختگی شده بود را برای انتقال به مراکز درمانی تحویل امدادگران اورژانس دادند.

انتهای پیام/

حریق منزل مسکونی جاده خاوران مهار شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.