سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تیرانداز رکورددار مسابقات کرواسی خبر داد؛

به پیروزی های بیشتر می اندیشم

تیرانداز رکورددار مسابقات کرواسی گفت: خوشحالم از اینکه توانستم رکوردهایم را نسبت به پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو ارتقا دهم و به پیروزی‌های بیشتر می‌اندیشم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ ساره جوانمردی دارنده سه نشان رنگارنگ مسابقات جهانی ۲۰۱۷ تیراندازی کرواسی با اشاره به اینکه تمام رقیبانم برای کسب رکورد در این پیکار‌ها شرکت داشتند، گفت: خوشحالم از اینکه توانستم رکوردهایم را نسبت به پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو ارتقا دهم و همچنان به پیروزی‌های بیشتر می‌اندیشم.


وی با اشاره به اینکه توانستم دل مردم کشورم و استان فارس را شاد کنم، خوشحال هستم، افزود: در این مسابقات با وجود بهترین تیرانداز‌های جهان تمام تمرکز خود را بیشتر روی تپانچه خفیف با مسافت ۵۰ متر داشتم و موفق به کسب نشان طلا در رشته P۴ انفرادی شدم.

جوانمردی ادامه داد: در تپانچه بادی به مسافت ۱۰ متر نشان نقره کسب کردم و در بخش تیمی ۵۰ متر خفیف ضمن شکستن رکورد، مدال طلا گرفتم و حضور سه هموطنم در فینال این رشته برایم بسیار ارزشمند بود.

وی با بیان اینکه باید تمام تمرکز خود را روی مسابقات پارالمپیک ۲۰۲۰ ژاپن معطوف کنم اظهار داشت: بازی‌های پارا آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی راهم در پیش دارم از این رو باید بیشتر کار و تمرین کنم تا این موققیت‌ها تداوم داشته باشد.

تیم تیراندازی ایران با کسب با پنج نشان، سه طلا و ۲ نقره مسابقات جهانی ۲۰۱۷ کرواسی را ترک کرد.

رقابت‌های جام جهانی تیراندازی معلولان از سی و یکم شهریور تا چهارم مهرماه به میزبانی شهر اوسیک، کرواسی برگزار شد.
انتهای پیام/ر

خوشحالم که توانستم دل مردم کشورم و استان فارس را شاد کنم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۰:۵۷ ۰۷ مهر ۱۳۹۶
خداکه انشاالله کمک ات کند دختر گلم خانم سارا جوانمردی که به احدافت برسی