سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واکنش قدوس در قبال دعوت شدن به تیم ملی سوئد

ستاره ایرانی تیم اوسترشوند انتخاب یکی از تیم های ملی ایران یا سوئد را سخت‌ترین تصمیم زندگی خود توصیف کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،سامان قدوس بازیکن ایرانی اوسترشوند  که به تازگی به تیم ملی سوئد دعوت شده است ،انتخاب یکی از دو تیم ملی ایران یا سوئد را سخت ترین تصمیم زندگی اش توصیف کرد.

قدوس که با درخشش در این تیم از سوی کارلوس کی روش  برای دو بازی مقابل کره جنوبی و سوریه به تیم ملی کشورمان دعوت شد ،حالا از سوی یان اندرسون، سرمربی تیم ملی فوتبال سوئد  برای  2 بازی پیش‌رو در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2018 روسیه برابر لوکزامبورگ و هلند به تیم ملی این کشور فراخوانده شده است.
قدوس تا پایان امروز (جمعه) فرصت دارد تا تصمیم نهایی‌اش را بگیرد و یکی از دو تیم ملی ایران یا سوئد را انتخاب کند.


ستاره ایرانی اوسترشوند شب گذشته پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل هرتا برلین در لیگ اروپا،درباره تصمیم خود اظهار نظر کرد.
قدوس گفت: هنوز نمی‌دانم چه کار باید بکنم. زمانی که بدانم به شما می‌گویم. شرایط بسیار سختی است.این سخت‌ترین تصمیمی است که باید در زندگی‌ام بگیرم. این یک شوک برای من بود. سعی می‌کنم تصمیمی بگیرم که برایم خوب باشد، تصمیمی که برایم بهترین باشد. نمی‌توانم فکر کنم که دیگران چه فکری درباره من دارند.ولی باید درباره خودم فکر کنم.

قدوس در پاسخ به این که چقدر به واکنش‌های احتمالی درباره تصمیم نهایی‌اش فکر می کند نیز گفت: تصمیم من برای بسیاری مهم خواهد بود ،اما نمی‌توانم به این مسئله فکر کنم.

وی درباره احساسش پس از ابراز تمایل سرمربی سوئد ،گفت: احساسی شبیه انفجار داشتم.این باعث افتخار است. من در سوئد به دنیا آمده ام و تحصیل کرده ام.اما تصمیم سختی است.جمعه توضیح خواهم داد.

انتهای پیام/


قدوس: باید سخت‌ترین تصمیم زندگی‌ام را بگیرم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.