سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

4 کشته در حملات هوایی عربستان به استان حجه یمن / حمله جنگنده‌های سعودی به مدرسه‌ای در استان صعده

در حمله جنگنده‌های ائتلاف متجاوز تحت فرماندهی عربستان سعودی به بازاری در غرب یمن، 4 نفر از جمله یک کودک شهید شدند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، در حمله جنگنده های ائتلاف متجاوز تحت فرماندهی عربستان سعودی به بازار مردمی «حظاظ» در استان حجه در غرب یمن، 4 نفر از جمله یک کودک شهید شدند.

همچنین به نقل از خبرگزاری دولتی یمن از صنعا، هواپیماهای جنگی عربستان سعودی و هم‌پیمانان این رژیم روز پنج‌شنبه مدرسه‌ای در استان مرزی صعده نزدیک خاک عربستان را هدف قرار دادند . بر اساس این گزارش، چند فروند جنگنده متجاوزان سعودی آمریکا بخش هایی از شهرستان رازح در استان مرزی صعده را هدف قرار دادند.

منابع مطلع یمنی با تایید این خبر گفتند جنگنده های عربستان سعودی دو بار یکی از مدارس منطقه بنی معین را هدف قرار دادند و این مدرسه را منهدم کردند. در این حمله یک یمنی هم زخمی شد. به دنبال این حملات، منطقه النضیر در رازح هم هدف قرار گرفت.

همچنین در حمله امروز هواپیماهای جنگی سعودی به شهرستان الحالی در استان الحدیده، دو غیرنظامی یمنی زخمی شدند. شهرستان عبس در استان حجه هم روز پنج‌شنبه هدف حملات هوایی قرار گرفت. همچنین، جنگنده‌های عربستان سعودی امروز سه بار مناطق کشاورزی الجر در عبس را هدف قرار دادند.

 

انتهای پیام/

حملات هوایی ائتلاف سعودی به یمن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.