سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ظهر امروز صورت گرفت

افتتاح شبانه‌روزی شدن مرکز جامع سلامت شهر معمولان

مراسم افتتاح شبانه‌روزی شدن مرکز جامع سلامت شهر معمولان با حضور مسوولان کشوری، استانی و شهرستانی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  مراسم افتتاح شبانه‌روزی شدن مرکز جامع سلامت شهر معمولان با حضور امام‌جمعه معمولان، نماینده مردم پلدختر و معمولان، فرماندار پلدختر، علیرمعاون اداری و مالی کمیته امداد کشور، مدیرکل امور اداری و رفاه کارکنان کمیته امداد کشور، مدیرکل کمیته امداد لرستان و جمعی از مسئولان شهرستان پلدختر برگزار شد.

امام‌جمعه معمولان روز پنجشنبه در این مراسم ضمن تقدیر از رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: هیچ کجای ایران با این تعداد جمعیت درمانگاه شبانه‌روزی ندارد که خوشبختانه بادرایت و مدیریت صحیح مسوولان استانی و شهرستانی و حمایت‌های ویژه نماینده مردم پلدختر در مجلس، فرماندار و بخشدار معمولان این امر تحقق یافت.

حجت‌الاسلام احمد حکیمی گیلانی افزود: انتظار می‌رود در آینده نزدیک این مرکز به بیمارستان تبدیل شود، زیرا شهر معمولان با مراکز بیمارستانی پلدختر و خرم‌آباد هر کدام ۶۰ کیلومتر فاصله دارد و رفت و آمد و طی طریق برای مردم سخت و دشوار است.

وی ضمن تقدیر از پیگیری‌های نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی در شبانه‌روزی کردن این مرکز گفت: نماینده مردم پلدختر و معمولان که عملکرد چشم‌گیری دارد و مشکلات مردم را پیگیری می‌کند که امیدواریم این مرکز نیز در آینده نزدیک حداقل به بیمارستانی که بتواند بیماران را یک یا دو شب پذیرش کند تبدیل شود.

وی افزود: منطقه معمولان به لحاظ حوزه جغرافیایی از دو الی سه شهرستان استان لرستان بیشتر و وسیع‌تر است و جمعیت روستایی آن زیاد است که به‌صورت پراکنده در اطراف این بخش واقع شده‌اند.

امام‌جمعه معمولان گفت: دانش آموزان در بعضی از این روستا‌ها در کانکس درس می‌خوانند و در بعضی جا‌ها در چادر زندگی می‌کنند که کمیته امداد در سطح استان و شهرستان باوجود زحماتی که متحمل می‌شوند و جای تقدیر دارد جا دارد نسبت به این قشر توجه ویژه‌ای داشته باشند.

حکیمی بابیان این‌که بخش معمولان ۸۰ شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است افزود: این بخش باوجود ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های زیاد نیازمند توجه بیشتری است همچنان که عشایر این منطقه باگذشت ۳۵ سال از انقلاب طی ۲، سه سال اخیر جاده دسترسی به آن‌ها آسفالته شده و نیاز به توجه بیشتری دارد.

انتهای پیام/د

 مرکز جامع سلامت شهر معمولان شبانه‌روزی شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.