سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زرافشان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

حمایت آموزش و پرورش از مدارس‌ تحت پوشش طرح تعالی مدیریت

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: سیاست‌های حمایتی برای مدارس تحت پوشش طرح تعالی مدیریتی داریم.

علی زرافشان معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در گفت وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در مورد طرح تعالی مدیریت و اجرای آن در مدارس عنوان کرد: این طرح در مدارس کشور باعث بهبود عملکرد مدارس خواهد شد و روند کیفیت‌بخشی به طور گام به گام انجام می‌شود.

وی افزود: از سیاست‌های تشویقی برای ارتقای کیفیت مدارس استفاده می‌کنیم و با توجه به اینکه نمی‌توان جهشی یکباره در روند کیفیت‌بخشی داشت از اجرای تدریجی این روند در مدارس حمایت می‌شود.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: برخوردها در مورد نوع عملکرد مدارس صرفا حمایتی، تشویقی و کمک‌کننده خواهد بود و روش‌های تنبیهی در نظر نمی‌گیریم.

زرافشان در مورد اینکه واکنش آموزش و پرورش در برابر مدارسی که نسبت به سال قبل موفقیت ندارند گفت: سعی می‌کنیم در ابتدا علت‌یابی از این مسئله داشته باشیم و به مجموعه کمک کنیم تا روند کیفیت خود را آغاز کند.

وی یادآور شد: در مدارس طرح تعالی مدیریت هر مدرسه نسبت به خودش و عملکرد قبلی سنجیده می‌شود و نسخه‌ای واحد برای تمامی مدارس ندارد بلکه هر مدرسه مدل کیفیت‌بخشی جداگانه‌ای با توجه به شرایط دارد.

انتهای پیام /

آموزش و پرورش از مدارس‌ها تحت پوشش طرح تعالی مدیریت حمایت می‌کند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.