وی افزود: از سیاستهای تشویقی برای ارتقای کیفیت مدارس استفاده میکنیم و با توجه به اینکه نمیتوان جهشی یکباره در روند کیفیتبخشی داشت از اجرای تدریجی این روند در مدارس حمایت میشود.
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: برخوردها در مورد نوع عملکرد مدارس صرفا حمایتی، تشویقی و کمککننده خواهد بود و روشهای تنبیهی در نظر نمیگیریم.
زرافشان در مورد اینکه واکنش آموزش و پرورش در برابر مدارسی که نسبت به سال قبل موفقیت ندارند گفت: سعی میکنیم در ابتدا علتیابی از این مسئله داشته باشیم و به مجموعه کمک کنیم تا روند کیفیت خود را آغاز کند.
وی یادآور شد: در مدارس طرح تعالی مدیریت هر مدرسه نسبت به خودش و عملکرد قبلی سنجیده میشود و نسخهای واحد برای تمامی مدارس ندارد بلکه هر مدرسه مدل کیفیتبخشی جداگانهای با توجه به شرایط دارد.
انتهای پیام /