سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همزمان با سراسر کشور ؛

طرح نظارتی عیارسنجی مصنوعات طلا اجرا می شود

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان همزمان و هماهنگ با سراسر کشور طرح نظارت بر تولید، توزیع و عیارسنجی مصنوعات طلا را اجرا می کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان مهدی حسینی نژاد رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان کرمان گفت: طرح نظارت بر تولید، توزیع و عیارسنجی مصنوعات طلا از تاریخ 10تا 30مهرمان به منظور مقابله با عرضه مصنوعات تقلبی کم عیار فاقد کد شناسایی سازمان ملی استاندارد و عدم فاکتور معتبر در سراسر استان و در بازه زمانی تعیین شده اجرا خواهد شد.

وی افزود: این طرح با همکاری اداره کل استاندارد، اتاق اصناف، اتحادیه های طلا و جواهر به اجرا گذاشته می شود.

حسینی نژاد انجام گشت مشترک برای نظارت بر عملکرد واحدهای تولید توزیعی و عیارسنجی مصنوعات طلا و تخلفات احتمالی و نظارت بر تولیدکنندگان عرضه کنندگان و احدهای صنفی در سراسر استان را از اهداف این طرح عنوان کرد.

وی گفت: نمونه های مشکوک جمع آوری شده به آزمایشگاه های استاندارد جهت بررسی و  تخلفات احتمالی به مراجع ذیصلاح فرستاده می شود و در نهایت به تعزیرات حکومتی جهت صدور اجرای حکم ارسال می گردد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان در پایان از تمامی هم استانی های محترم درخواست نمود در صورت مشاهده هر گونه تخلفات اقتصادی در واحدهای صنعتی، صنفی، تولیدی، خدماتی، معدنی و ... مراتب را سریعا با شماره تلفن 124 ستاد خبری معاونت نطارت و بازرسی این سازمان اطلاع دهند.

انتهای پیام/ح

طلاهای بازار کرمان در ترازوی عیارسنجی

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.