سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس لرستان:

رونمایی از ۶۷ عنوان کتاب دفاع مقدس در لرستان

رئیس بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس لرستان از رونمایی ۶۷ عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس در لرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ یدالله دلارام،رئیس بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس لرستان گفت: رزمندگان لرستانی پیش‌از پیروزی انقلاب اسلامی فعالیت چشمگیر داشتند و این فعالیت‌ها در دوران انقلاب و تا امروز نیز ادامه یافته است.

وی افزود: فعالیت چشمگیر رزمندگان لرستانی در حدی بوده که شهدای ملی محسوب شوند اما متاسفانه به دلیل ضعف تبلیغاتی در استان به آن‌ها توجهی نشده است.

رئیس بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس لرستان با بیان اینکه بیش از ۳۰ سال از جنگ تحمیلی گذشته است، خاطرنشان کرد: متاسفانه هنوز جایی وجود ندارد که به عنوان یادبود شهدای لرستان در نظر گرفته شود و از آن استفاده کنیم.

دلارام با تاکید بر تقویت محتوای دفاع مقدس، تصریح کرد: به این منظور بیش از ۶۷ عنوان کتاب به چاپ رساندیم و رونمایی از آن‌ها به زودی انجام می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به ساخت ۶۰ تندیس و سردیس بیان کرد: ساخت ۶۰ تندیس و سردیس شهدا و رزمندگانی که در قید حیات هستند، در دستور کار قرار دارد.

این مسوول ادامه داد: برای ساخت این تندیس‌ها نیازمند همکاری دستگاه‌های زیادی هستیم و لازم است در این زمینه پشتیبانی و حمایت شویم.

انتهای پیام/ د

۶۷ عنوان کتاب دفاع مقدس در لرستان رونمایی می‌شود

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.