سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمادگی پایگاه‌های انتقال خون در روز نهم و دهم محرم

مدیر کل سازمان انتقال خون فارس از آمادگی پایگاه‌های سیار سازمان انتقال خون در شب‌های دهه محرم و تاسوعا و عاشورا خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ کریمی مدیر کل سازمان انتقال خون فارس اظهار کرد: مرکز اهدای خون قوامی در قصرالدشت هر روز از ساعت ۸ صبح تا ۱۹ و روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی از ساعت ۹ صبح تا ۲۱ به منظور رفاه حال شهروندان و افزایش مشارکت مردم در کمک به بیماران نیازمند، آماده خونگیری از عزاداران است.

وی ادامه داد: مرکز اهدای خون نمازی هر روز به جز روزهای تعطیل از ساعت هشت صبح تا ۱۹ و روز عاشورا از ساعت ۹ صبح تا ۱۳ آماده خونگیری از عزاداران حسینی است.

کریمی با بیان اینکه از چهارم مهر تیم‌های سیار این سازمان در ورودی آستان احمدبن موسی شاهچراغ (ع) مستقر شده است، گفت: این پایگاه هر شب تا ششم مهر از ساعت ۱۹ و ۳۰ تا ۲۳ و ۳۰، هفتم تا هشتم مهر از ساعت ۲۰ و ۳۰ تا دو بامداد و روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی از ساعت ۹ صبح تا ۱۳ بعد از ظهر خونگیری از متقاضیان را انجام می‌دهند.

مدیر کل سازمان انتقال خون فارس با اشاره به فعالیت پایگاه‌های انتفال خون در شهرستان‌ها تصریح کرد: پایگاه‌های انتقال خون در شهرستان‌های داراب، فسا، جهرم، کازرون، مرودشت، گراش، آباده و لار در تاسوعا و عاشورا پذیرای اهدا کنندگان خون هستند.

وی اضافه کرد: متقاضیان از سن ۱۸ تا ۶۵ سال با داشتن کارت ملی می‌توانند برای اهدا خون به پایگاه‌های این سازمان مراجعه کنند.

کریمی ادامه داد: افراد مصرف کننده آنتی بیوتیک و یا دچار عفونت‌های سرماخوردگی و ویروسی، نمی‌توانند خون بدهند.

انتهای پیام/ن

آمادگی پایگاه‌های انتقال خون برای اهدای خون

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.