سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی :

تمدید مهلت ثبت نام کارآفرینان در دوازدهمین جشنواره کارآفرینان برتر

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان وبلوچستان از تمدید مهلت ثبت نام کارآفرینان در دوازدهمین جشنواره کارآفرینان برتر خبر داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، و به نقل از  روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان؛ مهرداد جهاندیده گفت: صاحبان کسب و کار دارای نوآوری و خلاقیت و افراد و شرکت هایی که واجد شرایط کارآفرینی هستند، می توانند تا 30 مهرماه سال جاری در دوازدهمین جشنواره انتخاب کارآفرینان برتر ثبت نام کنند.

وی افزود: این جشنواره هر سال با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ کارآفرینی، تاکید بر خلاقیت و نوآوری در کسب و کار، شناسایی کارآفرینان در سراسر کشور و انتخاب برترین آن ها و معرفی به عنوان الگو به آحاد جامعه خصوصاً جوانان، ایجاد فضای تعامل و همکاری میان فعالان عرصه های مختلف اقتصادی در بخش های صنعت، کشاورزی و خدمات، ایجاد نشاط و رقابت در فضاهای کسب و کار، هم افزایی و مشارکت کارآفرینان در توسعه اقتصادی کشور و ترویج فرهنگ کار و کارآفرینی و تقویت نقش کارآفرینان در نظام تصمیم سازی کشور برگزار می شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با بیان اینکه ثبت نام در دوازدهمین جشنواره انتخاب کارآفرینان برتر از 11 شهریور آغاز شده گفت: تمامی کارآفرینان می توانند با توجه به تمدید مهلت ثبت نام، با مراجعه به سایتwww.karafarinanebartar.ir نسبت به ثبت نام و تکمیل فرم های مربوطه و ارسال مستندات اقدام کنند.

جهاندیده همچنین افزود: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشترمی توانند به معاونت اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان به آدرس: زاهدان، خیابان امداد، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان و یا ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شهرستان ها مراجعه کنند.

گفتنی ست: کارآفرینان برتر در این جشنواره در سه بخش اقتصادی صنعت، کشاورزی و خدمات استان انتخاب و پس از معرفی در جشنواره استانی، در صورت داشتن شرایط لازم و کسب امتیازات لازم به جشنواره ملی امتنان از کارآفرینان برتر کشور معرفی خواهند شد.

 انتهای پیام/ع

تمدید مهلت ثبت نام کارآفرینان در دوازدهمین جشنواره کارآفرینان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.