سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون صنعت، معدن و تجارت:

تجلیل از صادرکنندگان نمونه سیستان و بلوچستان

معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: صادرکنندگان استان جهت ثبت‌نام برای انتخاب به عنوان صادرکنندگان نمونه استانی تا ۱۰ مهرماه فرصت دارند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، غلامعلی گنجعلی معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستاندر کارگروه انتخاب صادرکنندگان استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: این سازمان طبق سنوات گذشته و در راستای تحقق اهداف صادراتی و ارج نهادن به تلاش قابل تقدیر فعالان عرصه صادرات کالاها و خدمات غیرنفتی و بر اساس معیارها و شاخص‌های مقرر و مندج در سایت www.top.ir در صدد شناسایی الگوها و واحدهای موفق در بخش صادرات و معرفی آنان به عنوان صادرکنندگان برگزیده استانی در سال 1396 است.

وی افزود: همه صادرکنندگان، واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی، تجار و بازرگانان، فعالین اقتصادی و سایر بخش‌های خصوصی استان حداکثر تا پایان روز دوشنبه، 10 مهرماه فرصت دارند جهت ثبت‌نام به سایت نمونش به آدرس http://nemoonesh.tpo.ir مراجعه کنند.

گنجعلی ادامه داد: این افراد باید تا پایان وقت اداری 15 مهرماه مستندات خود را به سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان تحویل دهند و تیم ارزیابی ما متشکل از کارشناسان با تجربه پس از ارزیابی مستندات صادرکنندگان برتر را جهت تجلیل معرفی می‌کند.

انتهای پیام/ع

صادرکنندگان نمونه استان تجلیل می شوند 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.