سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمادگی کامل نیرو‌های پلیس در تامین امنیت ایام محرم

معاون عملیات فرماندهی انتظامی مازندران از بکارگیری ۱۰۰ درصدی نیرو‌های پلیس در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی در سراسر استان خبر داد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، سرهنگ ناصر علی صفرپور با تسلیت ماه محرم و ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) گفت: با راه اندازی قرارگاه عملیاتی محرم در مرکز استان و سایر شهرستان‌های تابعه، از همه ظرفیت‌ها برای تأمین نظم و امنیت عزاداران دراین ایام استفاده خواهد شد.


وی با اشاره به تشکیل قرارگاه عملیاتی محرم افزود: پلیس به منظور برقراری امنیت مناسب برای شهروندان در این ایام قرارگاه نظم و امنیت را راه اندازی کرده و به همین منظور ضرورت دارد، شهروندان با مشاهده هر گونه موارد مشکوک پلیس را از طریق سامانه ۱۱۰ مطلع سازند.


معاون عملیات فرماندهی انتظامی مازندران گفت: با هماهنگی‌های انجام شده گروهی به عنوان یاوران محرم برای حفظ نظم و امنیت با پلیس همکاری خواهند داشت.


سرهنگ صفرپور با بیان این که مهمترین اولویت پلیس در ایام محرم تأمین امنیت مردم و منازل شهر است، گفت: در این ایام که مردم برای عزاداری سالار شهیدان تا پاسی از شب در خیابان‌ها حضور دارند، نیروی انتظامی با استفاده از مأموران محسوس و نامحسوس همه نقاط را زیر نظر دارد و با متخلفان برخورد خواهد کرد.


معاون عملیات فرماندهی انتظامی مازندران با تاکید بر نقش مهم همیاران محرم برای تامین نظم و امنیت این ایام، افزود: وظیفه همیاران محرم تلاش برای برگزاری منظم مراسمات مذهبی، حفظ ارزش‌ها و برنامه‌ریزی به منظور پیشگیری از مزاحمت‌ها و تخلفات اجتماعی است.


صفرپور گفت: نیروی انتظامی ضمن برقراری نظم و امنیت مطلوب همگام و همسو با شهروندان در پاسداری از اهداف و ارزش‌های والای اسلامی گام بر می‌دارد.


انتهای پیام/ ع

 

بکارگیری ۱۰۰ درصدی نیرو‌های پلیس در ایام محرم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.