سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایران میزبان نمایشگاه توانمندی‌ آسیا و اقیانوسیه در زمینه خودروهای گازسوز

هفتمین همایش و نمایشگاه بین المللی دوسالانه خودروهای گازسوز آسیا و اقیانوسیه با حضور فعالان داخلی و بین‌المللی این عرصه و به میزبانی ایران برگزار می‌شود.

به گزارش  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هفتمین همایش و نمایشگاه بین‌المللی خودروهای گازسوز آسیا و اقیانوسیه تحت عنوان ANGVA2017 از 9 تا 11 آبان‌ماه سال جاری در تهران برگزار می‌شود.

این نمایشگاه که با حضور بیش از 800 فعال این حوزه شامل مدیران و کارشناسان ارشد شرکت‌های بین‌المللی، سفرای کشورها و مقامات برگزار می‌شود، زمینه‌ای برای نمایش و ارائه دستاوردها و ظرفیت‌های صنعتی کشور در حوزه صنعت یاد شده فراهم شده است.

برگزاری نمایشگاه «انگوا» با حضور شرکت‌های داخلی و خارجی و فعالان این حوزه از جمله شرکت‌های فناور، به ایجاد بستری برای توسعه تعاملات صنعتی بین‌المللی و ایجاد بازارهای صادراتی کمک می‌کند.

انجمن آسیا اقیانوسیه خودروهای گازسوز (ANGVA) که در سال 2002 و با هدف برطرف کردن نیازهای تخصصی بهره‌برداران، سازندگان خودرو، تأمین‌کنندگان کارخانجات، تأمین کنندگان گاز طبیعی، سازندگان قطعات و تجهیزات، در تمامی بخش‌های گوناگون این صنعت ایجاد شده است.

پایان پیام/

نمایشگاه توانمندی‌ آسیا و اقیانوسیه در زمینه خودروهای گازسوز در ایران برگزار می‌شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.