سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محدودیت‌های ترافیکی تاسوعا و عاشورای حسینی

محدودیت‌های ترافیکی ایام تاسوعا و عاشورای حسینی در شهرکرد اعلام شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد به نقل از فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری؛ محدودیت‌های ترافیکی ایام تاسوعا و عاشورای حسینی در روز‌های شنبه و یکشنبه ۸ و ۹ مهرماه جاری در شهرکرد اعلام شد.

با توجه به حجم بالای تردد خودرو‌ها در این ایام و به منظور جلوگیری از وقوع تصادفات و سهولت تردد در خیابان‌های پر رفت و آمد شهرکرد، محدودیت ترافیکی به شرح زیر اجرا می‌شود:

- در حد فاصل بلوار حافظ تا خیابان بوعلی سینا و بلوار خواجه نصیر تا بلوار شریعتی از ابتدا تا انتهای برگزاری مراسم، توقف ممنوع است.

- بلوار ۱۷ شهریور از سمت شرق میدان شهدا به سمت میدان انقلاب به صورت رفت و برگشت دارای محدودیت ترافیکی می‌باشد.

- خیابان‌های منتهی به مصلای امام خمینی (ره) از تقاطع طالقانی به سمت جنوب و خیابان باهنر، روبروی مرکز بهداشت شهرستان شهرکرد تا ابتدای پارک تهلیجان هم دارای محدودیت تردد و توقف خواهد بود.

این محدودیت‌ها از ساعت ۱۲ روز شنبه ۸ مهر همزمان با روز تاسوعا و ۶ صبح یکشنبه ۹ مهر مصادف با عاشورای حسینی (ع) تا پایان مراسم اعمال می‌شود.

همچنین در دیگر شهر‌های چهارمحال و بختیاری نیز در محدوده هسته مرکزی شهر، بقاع متبرکه امامزادگان (ع) و محل‌های تعیین شده جهت تجمع عزاداران، مسیر حرکت و خیابان‌های منتهی به آن دارای محدودیت و ممنوعیت تردد و توقف خودرو می‌باشد و در صورت توقف وسایل نقلیه در این مکان ها، خودرو توسط جرثقیل به خارج از محدوده طرح انتقال داده خواهد شد.

انتهای پیام/ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.