سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کسب هفت مدال قهرمانی دانش آموزان ورزشکار ایلام

معاون تربیت ‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش ایلام گفت: دانش آموزان ایلامی در 6 ماه نخست امسال موفق به کسب هفت نشان رنگارنگ در رقابت ‌‌های دانش‌آموزی قهرمانی کشور شدند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،ملیحه اسلامی معاون تربیت ‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش ایلام اعلام کرد: در سال جاری 350 دانش آموز در قالب 39 تیم در 2 بخش پسران و دختران به رقابت‌های دانش‌آموزی و فرهنگیان اعزام شدند.

وی افزود: در این رقابت‌ها هفت مدال(یک طلا، 2 نقره و چهار برنز) کسب شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد خوبی داشته ‌است.

اسلامی اضافه کرد: از این مدال‌ها پسران یک مدال طلا و یک برنز در رشته دو و میدانی و سه مدال برنز در رشته کشتی نونهالان قهرمانی کشور و دختران نیز در رشته دو و میدانی قهرمانی کشور یک مدال نقره و یک مدال برنز کسب کردند.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش ایلام گفت: دانش‌آموزان ایلامی همچنین در بخش فرهنگیان در جشنواره الگوی برتر در بخش خانم ها با حضور همه استان ها مقام دوم کشور را کسب کردند.

اسلامی اظهار کرد: دانش آموزان ایلامی در جشنواره نوجوان سالم و سفیران سلامت بخش دختران در رشته نقاشی مقام دوم کشوری و در طرح مشارکت اجتماعی نیز جز مقام های برتر کشور معرفی شدند.

وی گفت: دانش آموزان دختر ایلامی همچنین موفق به کسب مقام دوم و چهارم جشنواره سفیران سلامت در رشته عکاسی و مقاله نویسی شدند و اداره سلامت آموزش و پرورش ایلام زیر نظر معاونت تربیت بدنی نیز بعنوان اداره برتر کشور معرفی شد.

انتهای پیام/اس

درخشش دانش آموزان ورزشکار ایلامی در کشور

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.