سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل امنیتی وانتظامی استانداری کرمان؛

هیچ گروه اشرار مسلح در استان کرمان نداریم/نگرانی از افزایش نزاع ها در استان

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کرمان گفت: در گذشته 200 گروه اشرار مسلح مستقر در استان داشته ایم که طی سه دهه با آنها برخورد قانونی لازم انجام و آخرین گروه نیز در تیرماه سال گذشته منهدم شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان خلیل همایی راد مدیرکل امنیتی وانتظامی استانداری کرمان گفت: با وجود موفقیت های بدست آمده در برخی شاخص ها از جمله کاهش 33 درصدی سرقت، کاهش 64 درصدی کیف قاپی و افزایش کشف مشروبات الکلی، لیکن نزاع های فردی و گروهی در استان افزایش داشته و این یک زنگ خطر است که دستگاه های مربوطه باید برای رفع این آسیب ها جدی تر عمل کنند.

وی، امنیت عمومی را شامل ابعاد مختلف از جمله امنیت فردی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، زیست محیطی و امنیت مواد غذایی دانست و گفت: در رابطه با جرائم کلاهبرداری و خیانت در امانت نیز با افزایش جرائم مواجه بوده ایم که باید چاره اندیشی شود.

وی امنیت را دارای دو بعد امنیت ملی و امنیت عمومی دانست و تصریح کرد: امنیت عمومی دارای چند لایه است و امروز یکی از برگ های برنده نظام مقدس جمهوری اسلامی، امنیت این کشور است.

همایی بیان کرد: درحوزه امنیت ملی، تجهیزات دفاعی، سامانه های موشکی، مقابله با تروریست ها و مقابله با اشرار اقدامات بزرگی انجام و دستاوردهای فراوانی نصیب مردم و کشور شده است.

وی با تاکید بر اینکه به شفافیت آمار در حوزه امنیتی و انتظامی اعتقاد داریم، گفت:آمار صحیح، زمینه ساز موفقیت در اجرای برنامه های کاربردی است.

همایی همچنین با بیان اینکه در حوزه امنیت اجتماعی به شدت نیازمند مشارکت مردم و دستگاه های مسئول هستیم، گفت: در رابطه با جعل اسکناس و اوراق بهادار طی پنج ماه نخست امسال به نسبت مدت مشابه سال گذشته 20 فقره افزایش داشته ایم که این تعداد از 31 مورد به 51 مورد رسیده است و جعل مدارک شناسایی نیز از 34 مورد به 56 مورد رسیده است.

انتهای پیام/ح

نگرانی از ازیاد نزاع های جمعی وخیابانی در کرمان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.