سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کوثری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

دولت و مجلس اقتصاد مقاومتی را اجرا کنند/عناصر داعش از 78 کشور در سوریه و عراق حضور دارند

سردار کوثری گفت: دولت و مجلس طبق فرمایش رهبر انقلاب وظیفه دارند نسبت به اجرای دقیق اقتصاد مقاومتی اقدام دقیق کنند.

سردار اسماعیل کوثری در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به تشییع با شکوه پیکر شهید محسن حججی که در تهران برگزار شد، گفت: همان‌طور که ولی فقیه برای رفتن و پیوستن به مدافعان حرم حمایت می‌کنند، دستور می‌دهند که اقتصاد مقاومتی هم باید در کشور فراگیر شود و وظیفه دولت و مجلس این است که نسبت به این مسئله اقدام دقیق کند تا وابستگی کشور به بیگانگان کم شود و در نهایت برای فداکاری در راه اسلام ناب محمدی آماده باشیم.

نماینده پیشین مجلس نقطه مشترک حمایتی همه اقشار از مدافعان حرم را حرکت در پشت سر ولایت فقیه بر شمرد و تأکید کرد: اگر مدافعان حرم و شهدایی مانند محسن حججی و تدابیر به جای مقام معظم رهبری نبودند امروز باید در شهرهایمان با داعش می‌جنگیدیم.

وی تصریح کرد: دشمنان ما که امروز این چنین در منطقه توطئه به پا کرده‌اند از 78 کشور در سوریه و عراق نیرو آورد‌ه‌اند و همه این اقدامات برای این بود که وارد ایران شوند.

کوثری وظیفه مردم ایران را بعد از تشییع باشکوه شهید حججی حرکت در راه و روش آنها خواند و گفت: ما وظیفه داریم راه آزادگی این انسان‌ها را که با صداقت در مقابل دشمنان ایستادند ادامه دهیم.

وی افزود: علاوه بر جهاد و مبارزه باید این صداقت را در تحصیل، اقتصاد، کسب علم، پیشبرد اهداف نظام و مبارزه با امیال نفسانی که همان جهاد اکبر است پیش ببریم و این‌ها مسائلی هستند که حججی‌ها با شهادت خود به ما آموختند که ما باید ایثار و فداکاری کنیم تا به اهداف بلندی که امام راحل مشخص کردند برسیم.

انتهای پیام/

 

اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۲:۰۳ ۰۹ مهر ۱۳۹۶
جنابعالی در مجلس بودید می خواستید اجرا کنید !!!!