سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان:

شهید با معامله خون خود با خدا، آن را پربرکت می‌کند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: شهید جان مایه حیات خود را که خون است با اهدای و اعطای آن به خدا، آن را پربرکت می‌کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الاسلام حبیب رضا ارزانی صبح امروز در آیین نواختن زنگ هنر و دفاع مقدس در هنرستان هنرهای زیبا اصفهان اظهار کرد: هرکس به نوعی از داشته‌های خودش اگر درست استفاده کند می‌تواند آن را ارزشمند کند، هنرمندانی مانند استاد فرشچیان دست خود را در راستای یک هنر مقدس استفاده کرده‌اند و آن را مقدس و ارزشمند کرده‌اند.

وی ادامه داد: یکی فکر خودش را ارزشمند می‌کند و دیگری زبان خود را ارزشمند می‌کند، دیگری صنعت خود را ارزشمند می‌کند، شهید جان مایه حیات خود را که خون است با اهدای و اعطای آن به خدا، آن را پربرکت می‌کند، خدا می‌فرماید به جای معامله با مردم با من معامله کنید تا بهای بهشت را به شما بدهم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان بیان کرد: چگونه می‌توان این کار را انجام داد، دفاع مقدس این کار را انجام می‌دهد، من قبول ندارم که می‌گویند جوانان و زمانه ما عوض شده است، اگر جنگی شود همین جوانان به دفاع می‌پردازند.

وی در پایان با اشاره به حماسه شهید حججی گفت: شهید حججی فرزند و همسر دارد و آن‌ها را نیز دوست دارد اما آن‌ها را به خاطر یک عشق بزرگ‌تر رها می‌کند و به جنگ می‌رود.

 

انتهای پیام/م

 

آیین نواختن زنگ هنر و دفاع مقدس در هنرستان هنرهای زیبا اصفهان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.