سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

موسوی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

باید با راهکارهای هوشمندانه جلوی قاچاق کالا را بگیریم/اراده مسئولان باید تقویت شود

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: تقویت اراده مسئولین در جهت مبارزه هوشمندانه با ورود کالای قاچاق به کشور عاملی است که باید به آن توجه لازم را مبذول داشت.

سیدفرید موسوی عضو کمیسیون اقتصادی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره راه‌های جلوگیری از قاچاق کالا و اقداماتی که باید برای کنترل بیشتر این معضل صورت گیرد، اظهار کرد: قاچاق کالا یک معضل اقتصادی است و باید بپذیریم که تنها با راهکار هوشمندانه می‌توان آن را کنترل کرد.

وی افزود: فرهنگسازی در این زمینه نقش بسیار مهمی ایفا می‌کند و لازم است که مردم با آثار و تبعات خطیر استفاده از کالای قاچاق و ورود آن به چرخه اقتصاد کشور به خوبی آشنا شوند.

موسوی تصریح کرد: باید تدابیری بیندیشیم که بتوانیم به واسطه آن تبعات ورود  کالای قاچاق  در حوزه کلان اقتصادی را به صورت محسوس  به تصویر بکشیم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تقویت اراده مسئولین در جهت مبارزه هوشمندانه با ورود کالای قاچاق به کشور عاملی است که باید به آن توجه لازم را مبذول داشت.

وی ادامه داد: مدیران باید برنامه‌ریزی‌های لازم برای جلوگیری از ورود کالای قاچاق به بازار را به درستی انجام دهند البته کنترل مبادی ورود کالا به کشور در این بازه زمانی به درستی صورت پذیرفته اما مرزهای بسیار گسترده‌ای داریم و برای کنترل سراسری باید سرمایه‌گذاری بیشتری صورت بگیرد.

موسوی در پایان خاطرنشان کرد: در صورت تحقق تمامی موارد ذکر شده می‌توانیم شاهد کاهش چشمگیر کالاهای قاچاق در کشور باشیم.

انتهای پیام /

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.