سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس مرکز مطالعات راهبردی پدافند غیرعامل در یزدگفت؛

مرکز ملی آموزشی و مهارت آموزی یزد نقطه عطفی برای کشور است

رئیس مرکز مطالعات راهبردی پدافند غیرعامل کشورگفت: وجود مرکز ملی آموزشی و مهارت آموزی در استان یزد نقطه عطفی برای کشور در حوزه آموزش پدافند غیرعامل است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛هوشنگ حاتمی رئیس مرکز مطالعات آموزشی، پژوهشی و راهبردی پدافند غیر عامل کشورضمن تشریح تعاریف، اصول و مبانی پدافند غیرعامل، مردم محوری را رویکرد اصلی پدافند غیرعامل دانست و گفت: آموزش، فرهنگ سازی و ارتقای مصونیت از اولویت‌های پدافند غیر عامل کشور است.

حاتمی افزود: بنابراین لازم است پدافند غیرعامل از مردم به عنوان سرمایه‌های اصلی کشور حفاظت کند.

وی اظهارداشت: اکنون تهدیدات دشمنان و بدخواهان جمهوری اسلامی ایران، مردم محور شده است و این وظیفه همه فعالان در حوزه پدافند غیرعامل است که با مردم داری و مردم یاری، کشور و زیرساخت‌های آن را نسبت به این تهدیدات مصون سازی نما‌یند.

رئیس مرکز مطالعات آموزشی، پژوهشی و راهبردی پدافند غیرعامل کشور وجود مرکز ملی مهارت آموزی  در استان یزد را نقطه عطفی برای کشور در حوزه آموزش پدافند غیرعامل دانست و خاطرنشان کرد: انجام هرگونه هزینه‌ای در این مرکز که به آموزش و مهارت آموزی منجر می‌شود در حقیقت نوعی سرمایه‌گذاری است.

‌حاتمی تصریح کرد: خوشبختانه با روحیه تعامل، همدلی و همکاری و دید پدافندی خوبی که در این استان وجود دارد شاهد هستیم همه ماموریت‌ها در حوزه پدافند غیرعامل با راهکار‌های متنوع و کاربردی به نحو مطلوب اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ا

مردم محوری رویکرد اصلی پدافند غیرعامل است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.