سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جمع آوری آثار شهدای دانشجوی فارس

آثار شهدای دانشجوی استان فارس جمع‌آوری می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمد خشنود فتح‌آبادی مسئول کمیته جمع‌آوری آثار و سرکشی از خانواده‌های معظم شهدای دانشجوی استان فارس گفت: عملیات فرهنگی سرکشی از خانواده معظم سرداران و ۳۸۵ شهید دانشجوی استان فارس با عنوان"میثاق با هم دانشگاهی آسمانی" همزمان با هفته دفاع مقدس آغاز شده که از این تعداد ۱۳۰ شهید بزرگوار مربوط به شیراز و ۲۵۵ شهید نیز مربوط به سایر شهرستان‌های استان است.

وی تصریح کرد: سرکشی از خانواده معظم شهدای دانشجوی استان فارس با حضور مسئولان دانشگاه‌ها، فعالان دانشجویی، مسئولان و فعالان بسیج دانشجویی برگزار می‌شود و تیم‌های سرکشی تشکیل و برنامه‌ریزی‌های لازم نیز در این راستا انجام شده است.

خشنود فتح‌آبادی از اهدای لوح تقدیر و کارت دانشجویی ویژه شهدای دانشجوی فارس به خانواده محترم این بزرگواران در سرکشی‌ها خبر داد و تصریح کرد: در این دیدار‌ها و سرکشی‌ها که در راستای دومین یادواره سرداران و ۳۸۵ شهید دانشجوی استان فارس برگزار می‌شود، به جمع‌آوری آثار، وصیت‌نامه‌ها، خاطرات، مستندات و بانک اطلاعات شهدای دانشجوی استان فارس پرداخته می‌شود.

مدیر نیروی انسانی ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با اشاره به جمع‌آوری، ساماندهی، حفظ و شناساندن آثار شهدای دانشجو اضافه کرد: بزرگداشت خانواده‌های معظم شهدا و ارتباط با این عزیزان در ترویج گفتمان ایثار و شهادت موثر است.

وی اظهار کرد: دومین یادواره سرداران و ۳۸۵ شهید دانشجوی استان فارس آذرماه امسال در شیراز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ن

جمع آوری آثار شهدای دانشجو

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.