سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر مرکز بهداشت شماره یک اصفهان:

تعطیلی چایخانه‌های خانگی در اصفهان

مدیر مرکز بهداشت شماره یک اصفهان گفت: چایخانه‌های خانگی در اصفهان شناسایی و تعطیل می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حمید ترک زاده اظهار داشت: به موازات تعطیلی چایخانه های سطح شهر عده ای افراد سودجو و فرصت طلب مبادرت به راه اندازی چایخانه و عرضه قلیان در منازل و باغ های خانوادگی به صورت مخفیانه کردند.

وی بیان داشت: با افزایش چایخانه‌های زیرزمینی و جلب افراد خصوصا جوانان در این محیط های مخفی باعث بروز پیامدهای غیر قابل جبران در قشر جوان و نوجوان شده که گاهاً علاوه بر تهدید سلامتی آنها با مواد دخانیاتی احتمال ورود این قشر حساس را به منجلاب مواد مخدر و سایر تخلفات و منکرات را در پی دارند.

مدیر مرکز بهداشت شماره یک اصفهان تصریح کرد: از این رو  واحد بهداشت محیط شماره یک اصفهان با همکاری نیروی انتظامی و اداره اماکن با دستور مستقیم و اخذ حکم ورود از دادستان شهرستان اصفهان، ضمن شناسایی و کشف این قبیل مراکز، علاوه بر تعطیلی و پلمب آنها، پرونده متخلفین را به دادستانی ارجاع و با جلب و بازداشت مستقیم متصدیان و مالکان متخلف توسط نیروی انتظامی از ادامه فعالیت آنها جلوگیری می‌شود.

وی بیان داشت: در همین رابطه به شهروندان توصیه می‌شود که در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مخفیانه در منازل و یا باغ های حاشیه شهر که مبادرت به عرضه قلیان می‌کنند سریعاً به شماره ۱۹۰ تماس بگیرند تا با هماهنگی و دستور دادستان محترم شهرستان نسبت به تعطیلی آن محل اقدام شود.

ترکزاده ادامه داد: در راستای اجرای قانون کنترل و ممنوعیت عرضه مواد دخانی در اماکن عمومی و تعطیلی چایخانه های سطح شهر، یک باب چایخانه مخفی در یک منزل مسکونی شناسایی و پلمب شد.

وی گفت: اصفهان با همکاری عوامل نیروی انتظامی و دستور مستقیم دادستان شهرستان، یک باب چایخانه که در منزل مسکونی اقدام به فعالیت می‌کرد را شناسایی و با ورود به این محل تعداد قابل توجهی قلیان و تنباکو میوه ای و غیرمجاز را توقیف کرد.

 

انتهای پیام/م

 

چایخانه‌های خانگی در اصفهان پلمب می شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.