سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار کهگیلویه وبویراحمد

الزام همه دستگاه‌ها به تدوین برنامه پنج ساله

همه دستگاه‌های اجرائی کهگیلویه وبویراحمد همزمان با اجرای برنامه ششم توسعه، برنامه آمایش سرزمینی و آغاز به کار دولت دوازدهم، سند و یا برنامه پنج ساله تدوین کنند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ استاندار در دیدار مدیران دستگاه‌های حوزه فرهنگی استان، گفت: این برنامه پنج ساله باید به گونه‌ای طراحی، تدوین و اجرائی شود که وضعیت موجود در آن مشخص و اقدامات و عملکرد دستگاه را به صورت منحنی ضریب رشد نمایان کند.


علی محمد احمدی با بیان اینکه، اعتبارات فقط به برنامه و شاخص داده می‌شود افزود: به هیچ دستگاه اجرائی استان که شاخص و برنامه کاری نداشته باشد، اعتباری داده نخواهد شد.


وی ادامه داد: رفتن مدیران به تهران فقط برای شرکت در سمینارها، همایش‌ها و جلسات نباشد بلکه به دنبال بودجه و ارزش افزوده برای استان باشند.


استاندار تاکید کرد: مدیران به جای اینکه بیشتر در محل کار نشسته باشند باید در مرکز کشور به دنبال جذب اعتبارات ملی و متمرکز بروند، چرا که اعتبارات استانی بسیار اندک و اعتبارات ملی در وزارتخانه‌ها سه برابر اعتبارات اختصاصی در استان‌ها است.


احمدی، یکی از ارزیابی‌های اصلی مدیران را میزان جذب اعتبارات ملی و متمرکز بیان کرد و افزود: به اندازه‌ای که هر مدیر از وزارتخانه متبوع اعتبار دریافت کند از اعتبارات استانی دریافت خواهد کرد.


وی ادامه داد: اگر مدیری اعتبار ملی برای دستگاه خود جذب نکند، انتظار تخصیص اعتبار استانی نداشته باشد و این مسئله با دکتر نوروزی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان هماهنگ شده است و در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه هم مورد بررسی و تاکید قرار خواهد گرفت.


استاندار از هرگونه موازی کاری در حوزه فرهنگ اظهار ناراحتی کرد و گفت: باید همه امور فرهنگی مهندسی شده مورد توجه قرار گیرد.


احمدی افزود: به حوزه فرهنگ به خوبی اعتبار می دهیم، اما باید بدون موازی کاری، برنامه‌ها، قاعده مند، هدف دار و راهبردی باشند.

انتهای پیام/د

الزام همه دستگاه‌ها به تدوین برنامه پنج ساله

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.