سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حدادعادل در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

وقت مردم را صرف مباحث زودهنگام انتخاباتی نکنیم/تضمینی برای عمل آمریکا به تعهداتش وجود ندارد

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:وقت مردم نباید از هم اکنون صرف مطرح شدن نام برخی‌ها به عنوان کاندیدای انتخابات 1400 شود.

غلامعلی حدادعادل عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اینکه آمریکا خواستار اضافه شدن ضمیمه‌ای جدید به برجام شده است، اظهار کرد: به فرض محال مذاکره دیگری صورت بگیرد و ضمیمه‌ای هم اضافه شود، چه تضمینی وجود دارد که آمریکا یک بهانه دیگری پیدا نکند و همان را نقض نکند، بنابراین موضعی که ایران گرفته، منطقی است.

وی درباره مطرح شدن نام برخی از مسئولان به عنوان کاندیدای انتخابات 1400 از هم اکنون، گفت: این‌ها همه گمانه زنی و شایعات فضای سیاسی است، مسائل کشور این چیزها نیست.

وقت مردم را صرف مباحث زودهنگام انتخاباتی نکنیم

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی افزود: نباید وقت مردم صرف این مسائل شود در حال حاضر مشکلات کشور در زمینه اقتصادی، تحقق اقتصاد مقاومتی، مقابله با زیاده خواهی آمریکا و مسائل منطقه‌ای همچون سوریه و عراق  است.

حدادعادل در مورد تغییر در ساختار جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، تصریح کرد: مباحث مربوط به سازمان دهی و آغاز فعالیت تازه‌ای برای آینده در حال بررسی است.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اضافه کرد: جبهه مردمی ظرفی است که همه نیروهای انقلاب می‌توانند در آن حضور داشته باشند و شخصیت‌ها و نیروها هم وحدت را عملا محقق کنند.

وی درباره عملکرد جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه میان تشکیل جبهه مردمی و برگزاری انتخابات فاصله کمی وجود داشت ما از عملکرد جبهه راضی هستیم اگرچه نقص‌ها و ضعف‌هایی هم ممکن است وجود داشته باشد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.