سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رشد ۱۷درصدی کمک حامیان به ایتام و فرزندان محسنین کردستان

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان کردستان از رشد ۱۷ درصدی کمک های حامیان ایتام نسبت به مدت مشابه سال قبل در ۶ ماه نخست امسال خبر داد.  

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،هیوا رحیمی، معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد استان کردستان با بیان اینکه یکی از برنامه های این نهاد که با هدف کمک به تامین نیازهای کودکان یتیم و نیازمند اجرا می شود طرح اکرام ایتام و محسنین است، عنوان کرد: کودکان محسنین کودکانی هستند که به دلیل مشکلات مختلف سرپرست، در تامین نیازهای ضروری زندگی دچار مشکل و نیازمند کمک و یاری خیران هستند.

وی ضمن بیان اینکه هم اکنون هفت هزار کودک یتیم و محسنین تحت حمایت این نهاد از طرح ایتام و محسنین بهره مند هستند، افزود: ۲۰ هزار حامی از کودکان یتیم و محسنین نیازمند استان کردستان حمایت می کنند و به صورت ماهانه مبالغی به حساب این کودکان واریز می کنند که شش هزار از این حامی ها در سال جاری جذب شده اند.

رحیمی در ادامه با اشاره به اینکه حامیان ایتام کردستانی هشت میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به این کودکان در سال گذشته کمک کردند، افزود: سه میلیارد و۹۰۰ میلیون تومان نیز در شش ماهه نخست سال جاری به این کودکان کمک شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل دارای رشد ۱۷ درصدی بوده است.

 وی با بیان اینکه با توجه به سطح نیازهای مختلف این کودکان به مشارکت هر چه بیشتر خیران در طرح اکرام ایتام و محسنین نیازمندیم، گفت: حامیان می توانند با واریز مبلغ حداقل ۳۰ هزار تومان در ماه به حساب این کودکان در این کار خداپسندانه مشارکت کنند.

معاون مشارکت کمیته امداد استان کردستان گفت: همچنین خیران می توانند با مراجعه به کلیه دفاتر کمیته امداد در سراسر استان کردستان و یا مراجعه به سایت کمیته امداد و همچنین ارسال پیامک به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۸۷ جهت ثبت نام در این طرح اعلام آمادگی کنند.

انتهای پیام/م

مشارکت   هشت میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان حامیان ایتام کردستانی

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.