سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری مراسم گرامیداشت "هفته دفاع مقدس" در دانشگاه کردستان

با حضور یادگاران دفاع مقدس و مسئولان استان، مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در تالار مولوی دانشگاه کردستان برگزار شد.    

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،فردین اخلاقیان پیش‌از ظهر امروز دراین مراسم ضمن تبریک هفته دفاع مقدس گفت: این مراسم به‌مناسبت گرامیداشت یاد، خاطره، رشادت‌ها و  فداکاری عزیزان در زمان جنگ هشت ساله دفاع مقدس برگزار شده است.

وی با بیان اینکه خواهان جنگ نیستیم، گفت: همگی دارای منطق و پشتوانه فکری و علاقلامند به گفتمان، گفتگو و ارائه ایده مطابق با استانداردهای روز هستیم.

رئیس دانشگاه کردستان تصریح کرد: هر ملتی برای اینکه به رشد و توسعه برسد باید تلاش‌های زیادی انجام دهد که رزمندگان کشور در جنگ هشت ساله دفاع مقدس حماسه ‌ماندگار خلق کردند و برای حفظ و سربلندی انقلاب در برابر دشمنان مقابله کردند.

اخلاقیان از دفاع مقدس به عنوان پایه و اساس رشدهای بعدی کشور نام برد و گفت: علم، فناوری و کرامت انسانی دو مولفه مهم توسعه پایدار کشور است.

اخلاقیان افزود: علم و فناوری مورد تاکید اسلام بوده و قسمت عمده عملی آن بر عهده دانشگاه بوده که آن هم نیازمند سرمایه‌های بیشتر برای رشد است و قطعاً نیاز به باور، قبول ذهنی و روانی جامعه دارد.

رئیس دانشگاه کردستان با بیان اینکه امیدواریم هیچ‌وقت شاهد جنگ نباشیم  اظهار کرد: در اسلام به کرامت انسانی و حقوق شهروندی به وفور اشاره شده و اگر این دو نباشد شاهد افول تمدن اسلامی هستیم.

انتهای پیام/م

علم، فناوری و کرامت انسانی مولفه های مهم توسعه پایدار کشور است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.