سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نیروی انتظامی سومین سازمان تأثیرگذار در دوران دفاع مقدس

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان ایلام گفت:نیروی انتظامی بعد از مجموعه سپاه و ارتش سومین سازمانی بود که بیشترین نقش را در دوران دفاع مقدس بر عهده داشت.

  به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ جلال میرزابیگی تاکید کرد : نیروی انتظامی پس از پیروزی انقلاب اسلامی در قالب نیروهای ژاندارمری ، شهربانی و کمیته انقلاب اسلامی نقش تأثیرگذاری در دفاع از ارزش های انقلاب و دفاع از مرزهای جمهوری اسلامی ایران در آغازین روزهای جنگ تحمیلی داشت.

وی افزود : نیروی انتظامی بعداز مجموعه سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی ایران ، سومین دستگاه و سازمانی بود که بیشترین سهم و نقش را در دفاع مقدس داشت.

معاون هماهنگ کننده انتظامی استان ایلام گفت : نیروی انتظامی قبل از آغاز دفاع مقدس در تثبیت دستاوردهای انقلاب اسلامی و مبارزه قاطع با گروهک های ضد انقلاب به خوبی توانست امنیت داخلی را مدیریت کند.

وی با اشاره به اینکه نقش دوم نیروی انتظامی به دوران دفاع مقدس و روزهای آغازین جنگ تحمیلی بر می گردد گفت: در روزها و ماههایی که شخص بنی صدر با دولت شهید رجایی و نیروهای انقلاب کشمکش داشت وارتش جمهوری اسلامی ایران نیز انسجام کافی نداشت و سپاه پاسداران نیز سازمانی نو پا بود،این ژاندارمری بود که به عنوان تنها نیروی مدافع کشور در مرزها در مقابل تهاجم دشمن ایستادگی کرد.


انتهای پیام/ه


نقش نیروی انتظامی در دوران دفاع مقدس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.