سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیران باید با رسانه‌های استان در ارتباط باشند

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی کردستان گفت: مدیران با رسانه‌های استان در ارتباط باشند و خدمات نظام را برای مردم تشریح کنند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛حسین دهقان مدیرکل امور اقتصادی و دارایی کردستان شامگاه دوشنبه در هفتمین جلسه شورای اداری شهرستان که با حضور مسئولان، اصناف و بازاریان در مجتمع نور این شهر برگزار شد، با تسلیت ایام محرم گفت: تضمین مشروعیت نظام سیاسی کشورها از جمله کشور ایران به سلامت اداری وابسته است.

 وی افزود: با توجه به شعار «اقتصادمقاومتی، تولید واشتغال» تکالیف و وظایف زیادی بر دوش ما مسئولان وجود دارد که باید برای تحقق آن تلاش کنیم.

این مسئول با بیان اینکه باید مدیران با رسانه‌های استان در ارتباط باشند و خدمات نظام را برای مردم تشریح کنند، عنوان کرد: با بکارگیری سیاست‌های کلی نظام اداری و اجرای آن توسط کارکنان ادارات می‌توانیم شاهد اداره سالم باشیم.

 دهقان با اشاره به وجود امنیت و ثبات در منطقه افزود: باید به سلامت اداری بیشتر بیندیشیم و در این راستا بیشتر تلاش کنیم چراکه سبب اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌شود.

بزرگترین معروف«حفظ نظام اسلامی» است

فرمانده سپاه و دبیر ستاد امربه‌معروف شهرستان بیجار در این جلسه با تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع)، با اشاره به فرموده رهبر نعظم انقلاب گفت: بزرگ‌ترین معروف امروز، «حفظ نظام اسلامی‌» است.

 حسن عسگری با بیان اینکه باید خدمت به مردم را سرلوحه کارهای خود قرار دهیم، افزود: باید مسئولان ادارات در سلامت اخلاقی کارکنان دقت بیشتری داشته باشند و از تبعیض در ادارات جلوگیری شود.

 وی تاکید کرد: باید مدیران و کارکنان ادارات این شهرستان از تشریفات و هزینه‌های اضافی دوری و تکریم ارباب جوع را فراموش نکنند و اصناف و بازاریان نیز مشتری‌مداری را رعایت کنند.

انتهای پیام/ د م

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.