سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تلاش مسئولان در جهت پیشرفت استان باشد

نماینده ولی فقیه در استان گفت:حرکت مسئولان به جای اینکه منفعتی باشد باید بر اساس مصلحت کهگیلویه و بویراحمد باشد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ نماینده ولی فقیه در استان در نشست مشترک با استاندار تلاش مسئولان برای توسعه و پیشرفت استان گفت: اگر عمل بر اساس منافع باشد خرد نگری بر کلان نگری چیره و در این مواقع هر چقدر یک منطقه رشد کند فردا روز آن سقوط می کند.


آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی با بیان اینکه در عمل بر اساس منفعت انسانها،مکانها و زمانها نقش اساسی را ایفا می کنند افزود:در این حرکت انسانها و اماکن به طور همزمان و در زمانی یکسان رشد و توسعه پیدا نمی کنند.


نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه حرکتها باید بر اساس مصلحت جامعه و استان باشد ادامه داد: رشد بر اساس مصلحت به مثابه نقاشی زیبا و مینیاتوری است که همه چیز به اندازه کشیده شده است


وی گفت:در این هنگام انسانها و مکانها بطور یکسان و در زمانی مشخص به رشد و توسعه متوازن دست می یابند.


آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی خطاب به استاندار اضافه کرد:تصمیم گیریهای آینده استان باید بر اساس درک دقیق و واقعی از نیازهای استان باشد و اگر چنین شود خداوند متعال هم مسئولان را در تحقق این مهم کمک می کند.


استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم با ابراز خرسندی از این دیدار آن را چراغ راهی برای هدایت در مسیر توسعه و پیشرفت استان دانست و آمادگی خود را برای بهره گیری از رهنمودها و نقطه نظرات نماینده ولی فقیه در استان برای رشد و اعتلای همه جانبه استان اعلام کرد.


علی محمد احمدی با بیان اینکه نگاه یک سویه مسئولان برای مردم آزار دهنده است افزود :تلاش می شود با نگاهی دوسویه و متقابل جلوی برخی نابرابریها و نامتوازنها را گرفت و فاصله بین مناطق برخوردار و کمتر توسعه یافته را کاهش داد.


وی با اشاره به برخی ظرفیتها و توانمندیهای استان در زمینه های مختلف گفت:توجه به سرمایه های این استان اعم از نیروی انسانی مستعد و کارآمد و همچنین فراهم کردن زمینه های لازم برای شکوفا نمودن ظرفیتهای خدادادی برای رشد و توسعه متوازن استان از اولویتهای کاری مجموعه دولت در استان است.

انتهای پیام/د

مسئولان برای پسشرفت استان تلاش کنند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.