سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سند برای حمایت از سالمندان

سند جامع حمایت از سالمندان مازندران تدوین شد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  ربیع فلاح جلودار استاندار مازندران حرکت به سوی آینده، بهره گیری از استعدادها، همکاری‌ها و مشارکت افراد سالمند در جامعه را شعار امسال نهم مهر ماه عنوان کرد و گفت: مشارکت مردمی در جهت توسعه ارایه خدمات مطلوب‌تر به سالمندان کمک خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه در برنامه ششم توسعه کشور به موضوع حمایت و ارایه خدمات مورد نیاز به سالمندان تصریح شده است، افزود: باید از توانمندی خیرین و تشکل‌های مردم نهاد و بنیاد‌های اجتماعی و فرهنگی برای تحقق ماموریت‌های هدف گذاری شده در این بخش بهره برد.

ربیع فلاح با تاکید بر این که موضوع حمایت از سالمندان و تقویت خدمات قابل ارایه به آنان در شمار اولویت‌های کاری استان است، گفت: شهرداری‌ها و دهیاری‌ها ظرفیت خوبی برای تحقق مسایل این بخش است و توان بخش دولتی و خصوصی نیز باید به جد پای کار بیاید.

استاندار مازندران با اشاره به این که خدمات به سالمندان باید در سراسر استان به صورت متوازن ارایه شود، افزود: سازمان‌های غیر دولتی باید نقشی پررنگ‌تر در این راستا ایفا نمایند.

وی با تاکید بر این که سند جامع حمایت از سالمندان مازندران تدوین شد، گفت: از استعداد‌های سالمندان در جهت پیشبرد امور سالمندان بهره گیری و از موازی کاری در این مورد پرهیز شود.

انتهای پیام/آ

سالمندان مورد تکریم قرار می‌گیرند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.