سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح آشنایی عزاداران حسینی با فضای مجازی

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت:اجرای طرح آشنایی عزاداران حسینی با فضای مجازی همزمان با شب هشتم محرم در کرمان انجام می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،حجت‌الاسلام جلالی ، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری حفاظت از فرهنگ دینی در فضای مجازی است و سازمان تبلیغات اسلامی جزو دستگاه ها و نهادهای فرهنگی است که تکالیفی را در این زمینه به عهده دارد.
وی افزود: اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمان با استفاده از اساتید خبره تعدادی دوره آموزشی با موضوع فضای مجازی در۵۱ نقطه از مساجد استان برگزار کرده است که تعداد ۱۲۰ نفر از افراد نخبه به مدت سه روز در محل اداره کل به برگزاری دوره آموزشی پرداختند.
وی تصریح کرد: اداره کل تبلیغات اسلامی استان در نظر دارد در حاشیه برگزاری مراسم های عزاداری؛ طرح آشنایی عزاداران حسینی با فضای مجازی را همزمان با شب هشتم محرم در مساجد این استان برگزار کند.
جلالی بیان کرد: ماه محرم و حضور جوانان در هیئات مذهبی بهترین فرصت در ترویج و فرهنگ استفاده درست فضای مجازی است، لذا یکی از مهمترین کارکردهای فضای مجازی، تبیین اهداف قیام حسینی برای مخاطبان است.
وی در ادامه یکی از مصادیق ویژه کاربرد ارتباطات نوین و فضای مجازی در عزاداری های محرم هیئت های مجازی برشمردو تصریح کرد: اداره کل تبلیغات اسلامی در نظر دارد با ایجاد هیئت های مجازی که مجموعه ای از افراد، گروه یا جماعت، که در فضایی مجازی به دنبال تولید و به اشتراک گذاشتن محتوای مربوط به عزاداری سیدالشهدا(ع) هستند قدمی مثبت در امر احیای فرهنگ عاشورا بردارد.
انتهای پیام/ی

آشنایی عزاداران حسینی با فضای مجازی درکرمان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.