سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری ۵۷ متجاوز مرزی و کشف ۲۸ کیلوگرم مواد مخدر

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: در راستای برخورد با هرگونه قاچاق مواد مخدر، مرزبانان این فرماندهی با فعالیت مستمر و تیزهوشانه، بیش از ۲۸ کیلوگرم موادمخدر کشف گردید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ سردار "جان نثار" با اشاره به تدابیر صورت گرفته در به وجودآوردن پوشش مرزی افزود:مرزبانان هنگ مرزی تایباد با اشرافیت اطلاعاتی و عملیاتی موفق شدند طی عملیاتی با گروهی از قاچاقچیان درگیر و دراین درگیری مقادیری مواد مخدر شامل ۲۰۰/۱۳ کیلوگرم تریاک ۲۰۰/۱۵ کیلوگرم حشیش بهمراه یک عدد بیسیم دستی را کشف گردید.

 
وی با اشاره به اینکه مرزبانان این فرماندهی با هرگونه تجاوز به خاک کشور و قاچاق سوخت نیز قاطعانه برخورد می‌کنند، گفت:در همین راستا مرزبانان این فرماندهی طی ۷۲ ساعت گذشته موفق شدند ۷۰۰ لیتر سوخت قاچاق را کشف و تعداد ۵۷ نفر متجاوز مرزی را نیز دستگیر و جهت سیرمراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل دادند.

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی گفت: دشمنان این خاک و بوم از هر فرصتی به منظور پیشبرد اهداف شوم خود استفاده می‌کنند، اما مرزداران این فرماندهی همانند کوهی استوار در برابر این قانون شکنان و سوداگران مرگ ایستاده تا با جلوگیری از ورود متجاوزین و محموله‌های مواد مخدر اهداف شوم آنان را نقش بر آب کرده و لذت زندگی در سایه جامعه‌ای امن را برای هموطنان به ارمغان آوریم.
 
انتهای پیام//ف.ج
 



تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.