سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باحضور شماری از مسئولان ؛

دومین یادواره شهدای محله رضوان زاهدان برگزار شد

دومین یادواره شهدای محله رضوان با حضور جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ،شماری از مسئولان و مردم شهید پرور شیعه و سنی در مسجد رضوان زاهدان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،سرهنگ ارجونی جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زاهدان در این آیین گفت: بیش از 100 کشور جهان رژیم بعث عراق را در دوران جنگ تحمیلی، حمایت های مالی و نظامی کردند تا نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از بین ببرد.

سرهنگ یوسف ارجونی اظهار داشت: رزمندگان جمهوری اسلامی ایران در طول هشت سال جنگ تحمیلی با دست خالی و با تکیه بر تقوا و ایمان راسخ در مقابل استکبار جهانی ایستادگی کردند.

وی افزود: در آغازین روزهای جنگ تحمیلی هنوز اتحاد و همبستگی در بین نیروهای نظامی جمهوری اسلامی شکل نگرفته بود و همچنین سپاه و بسیج تازه تاسیس شده بوند اما در مقابل نیروهای متخاصم ایستادگی کردند.

وی تصریح کرد: در روزهای پایانی جنگ دشمن اصرار می ورزید که ما با شما سر جنگ نداریم و این اظهارات به خاطر ایستادگی جانانه رزمندگان اسلام در مقابل آنان بود.

وی بیان کرد: ایمان راسخ به خداوند، حمایت و پشتیبانی مردم از آرمان های انقلاب اسلامی، این نظام را به پیروزی رساند.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زاهدان گفت: دشمنان درصدد هستند تا آرمان های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را دچار تحریف کنند.

سرهنگ ارجونی اظهار داشت: تنها راه حفظ آرمان های انقلاب و دوران دفاع مقدس برپایی یادواره های شهدا در جامعه است تا از این طریق بتوان فرصت تحریف را از دشمنان گرفت.

وی بیان کرد: برپایی یادواره شهدا در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از جایگاه ویژه ای برخوردار است.


انتهای پیام ع

یادواره شهدای محله رضوان زاهدان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.