سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس دانشگاه فرهنگیان بوشهر:

آماده ارائه آموزش‌های ضمن خدمت به معلمان استان بوشهر هستیم

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر گفت: آماده ارائه آموزش‌های ضمن خدمت کوتاه مدت به معلمان هستیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، اکبر مولایی ظهر دوشنبه در نشست مدیرکل و شورای معاونین آموزش و پرورش استان بوشهر با مشاور وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: نیاز است تا در زمینه مشکلات کمبود نیروی انسانی با توجه به افزایش تعداد بازنشستگان در چهار سال آینده در آموزش و پرورش چاره اندیشی شده و تدبیر لازم اتخاذ شود.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر ضمن تقدیر از مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر برای تعامل بسیار خوب، شایسته و کارآمد با دانشگاه فرهنگیان گفت: به دلیل جدا شدن دانشکده‌های فنی و حرفه‌ای از بدنه آموزش و پرورش، حس بدبینی نسبت به دانشگاه فرهنگیان از این نظر که ممکن است دانشگاه فرهنگیان از بدنه وزرات آموزش و پرورش جدا و به بدنه وزارت علوم وارد و تمامی املاک و مستقلات آن به این وزراتخانه منتقل شود، باعث دو دلی اداره کل و وزارت آموزش و پرورش شده بود و اهمیت خاصی به دانشگاه داده نمی‌شد.

مولایی بیان داشت: با هماهنگی با مدیرکل و در سطح وزرات آموزش و پرورش این مشکل کم کم مرتفع شد و ما حالا ارتباط بسیار خوبی با اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر داریم. امیدواریم که با نیازسنجی مشترک بین دانشگاه فرهنگیان و اداره کل آموزش و پرورش بتوانیم پیش بینی دقیقی از نیاز‌های چند سال آینده آموزش و پرورش استان داشته و در رفع کمبود نیروی انسانی تمام همت و تلاش خود را به کار ببندیم.

وی تصریح کرد: دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر آمادگی دارد تا با بسیج همه امکانات خود برای توانمندسازی و بهینه سازی نیروی انسانی فعلی در قالب آموزش‌های ضمن خدمت کوتاه مدت در مرکز استان و شهرستان‌ها اقدام کند. در این زمینه همکاری کامل را با اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر با استفاده از نیروی انسانی کارآمد هیئت علمی و امکاناتی که دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر در اختیار دارد، داشته باشد.

انتهای پیام /پ

آماده ارائه آموزش‌های ضمن خدمت به معلمان استان بوشهر هستیم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.