سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضرورت هوشیاری مردم و مسئولان در برابر نفوذ دشمن

فرمانده سپاه عاشورا گفت : امروز راهبرد اصلی دشمنان در حوزه نفوذ در سه محور امنیتی ، حاکمیتی و شناختی تعریف شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛سردار غلام عسکر کریمیان فرمانده سپاه عاشورا در همایش رزمندگان اسلام شهرستان آذرشهر گفت: رد پای نفوذ هوشمندانه دشمنان قسم خورده انقلاب را امروز را امروز در لایه های حاکمیتی کشور به وضوح می بینیم.

وی هدف از نفوذ استکبار جهانی به جامعه را ساقط کردن حکومت ارزشی دانست و گفت : انقلاب اسلامی ایران ، ماهیت وجودی نظام سلطه را در جهان به خطر انداخته و به همین دلیل دشمنان تلاش می کنند اقتدار و تاثیرگذاری جریان ارزشی را از بین ببرند.

فرمانده سپاه عاشورا دشمن شناسی ، جریان شناسی ، برآورد دقیق اطلاعاتی و عملیاتی و طرح ریزی دقیق را مهمترین راهکار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مقابل نفوذ دشمن به بدنه حاکمیتی کشور برشمرد و گفت : سپاه ، با همه امکانات خود جلوی توطئه دشمنان را برای نابود کردن انقلاب خواهد گرفت و اجازه نخواهد داد بدخواهان و معاندان به اهداف شوم خود برسند.

سردار کریمیان تصریح کرد : تخریب نیروهای ارزشی ، دوقطبی سازی و القای اینکه « برخی ها نمی گذارند کار کنم » در داخل کشور در دستور کار معاندان و بدخواهان انقلاب اسلامی قرار گرفته است.

این فرمانده ارشد نظامی خاطرنشان کرد : باید با انسجام ملی ، وحدت حاکمیتی و اتحاد دولت و مردم نقشه شوم دشمنان را از بین ببریم.

وی بی تفاوتی به آرمانهای انقلابی و ارزشهای اسلامی را از دیگر آسیبهای کنونی نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت : اصول و ارمانهای انقلاب ایجاب می کند از مظلومان جهان در مناطق مختلف جهان دفاع کنیم اما دشمنان تلاش می کنند با هویت زدایی از جامعه اسلامی ، ارزشهای انسانی و الهی را در کشور کمرنگ کنند.

سردار کریمیان تاکید کرد : امروز باید بیش از هر زمان دیگر با تقویت نهادهای انقلابی تولید قدرت ملی را افزایش دهیم چرا که کار آمدی نظام فقط با انقلابی گری ممکن است.

 

انتهای پیام/ش

برگزاری همایش رزمندگان اسلام در شهرستان آذرشهر

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.