سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر فرهنگی بسیج سازندگی استان بوشهر:

توزیع بسته‌های معیشتی، لوازم‌تحریر و کیف بین نیازمندان بوشهری

مدیر فرهنگی بسیج سازندگی استان بوشهرگفت: در راستای اجرای محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی توزیع بسته‌های معیشتی، لوازم‌تحریر و کیف را به صورت رایگان در اختیار نیازمندان بوشهری قرار می‌دهد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ،یونس عبداللهی صبح امروز در آیین توزیع لوازم‌التحریر بین نیازمندان بوشهری ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم به تشریح اقدامات این سازمان در آستانه بازگشایی مدارس پرداخت و اظهار داشت: همزمان با روز اول مهر و آئین بازگشایی مدارس، تعداد ۷۰۰ سبد لوازم التحریر، البسه و کیف مدرسه بین دانش آموزان نیازمند استان بوشهر به صورت رایگان توزیع شد.

وی با اشاره به شناسایی خانواده‌ها و دانش‌آموزان نیازمند در استان بوشهر افزود: با تلاش‌های صورت گرفته از چند ماه قبل با کمک مدیران بسیج سازندگی شهرستان‌ها و مسئولان گروه‌های جهادی، بسیاری از خانواده‌های نیازمند شناسایی و اطلاعات آن‌ها جمع‌آوری شده است تا خدمات دقیق‌تر و بهتری ارائه شود.

مدیر فرهنگی بسیج سازندگی استان بوشهر از اجرای طرح‌هتای محرومیت‌زدایی در نقاط مختلف استان بوشهر خبرداد و ابراز کرد: بسیج سازندگی استان بوشهر در راستای اجرای طرح محرومیت‌زدایی، سالانه خدماتی همچون توزیع بسته‌های معیشتی و اقلام خوراکی، سبد ورزشی، لوازم تحریر، البسه و کیف را به صورت رایگان در اختیار نیازمندان بوشهری قرار می‌دهد.

انتهای پیام/ف

بسته‌های معیشتی، لوازم‌تحریر و کیف بین نیازمندان بوشهری توزیع می‌شود

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.