سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده مرکز تعالی معنوی کوثر سپاه :

برجام و مذاکره بهانه است هدف مخالفت با دین و دینداری است

فرمانده مرکز تعالی معنوی کوثر سپاه گفت: سخنان آمریکا در قالب برجام، مذاکره، انرژی هسته‌ای و موشک بهانه‌ای بیش نیست بلکه هدف، غرض و خواسته‌ آنها مخالفت با دین و دینداری و رویگردانی مردم از دین، اسلام و قرآن است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سردار سرتیپ دوم پاسدار جواد ملکی،  دیشب در گردهمایی رزمندگان عاشق ولایت و یادواره ۱۷۰۰شهیدشهرستان کاشان با عنون « شبی با شهدا» در تپه نورالشهدا مزار پنج شهید گمنام در راوند کاشان گفت:انرژی هسته‌ای قبل از انقلاب اسلامی برای ایران از نظر آمریکایی ها حلال بود چون خودشان یک رآکتور اتمی تحقیقاتی در تهران ساختنه بودند اما امروز حرام شده‌است چون ما از نوکری آمریکا و عبودیت شیطان خارج شدیم و به عبودیت الله پیوستیم.

وی، با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها برجام، قدرت موشکی و هسته‌ای ایران را بهانه کردند تا مانع پیشرفت قدرت و عظمت  ایران شوند افزود: اگر آمریکا و رژیم پست و ناقابل صهیونیست احساس کند که امشب می‌تواند به ایران حمله کند و ما قادر به دفاع نیستیم به صبح واگذارنمی‌کند اما به خاطر داشتن مردمی باایمان، رهبری الهی و دست پُر ما هیچ غلطی نمی‌کند.

به‌گفته‌وی، آمریکا می‌داند اگر دست از پا خطا کند ما کمتر از 24 ساعت، هزار موشکی که با قدرت جوانان داخلی و بدون وابستگی به هیچ جایی تولید شده روانه تلاویو می‌کنیم و خاک آن را به توبره می‌کشیم.

فرمانده مرکز تعالی معنوی کوثر سپاه، با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها بعد از طرح مباحث هسته‌ای و موشک می‌گویند ایران تروریست است چون در عراق و سوریه دخالت و از یمن، بحرین، لبنان، غزه، کرانه باختری رود اردن و حمایت می‌کند و نباید از هیچ مستضعفی در دنیا حمایت کند افزود:پاسخ ما اینست این خواسته آنها بر خلاف دین و منطق است چرا که بر اساس شرع اسلام اگر مسلمانی در هر نقطه از دنیا فریادخواهی و طلب کمک کند و ما کمک نکنیم به فرمدوه نبی مکرم اسلام ما مسلمان نیستیم.

مخالفت آمریکا با ایران به خاطر مخالفت با اسلام، قرآن و اصل دین است

سردار ملکی، تصریح‌کرد:همه مخالفت و مبارزه آمریکا با ایران به خاطر مخالفت با اسلام، قرآن و اصل دین و دینداری است بنابراین همه این خواسته خود را در قالب حرفهای دیگر با عناوین برجام و مذاکره مطرح میکند.

وی با تاکید بر اینکه آمریکایی‌ها یک حرف ناحساب و ما یک حرف حساب داریم گفت:آنها می‌گویند دین نباید دنیای مردم را اداره کند اما پاسخ ما به آنها ما اینست شما همراه تولیدات خود یک دفترچه راهنمای استفاده از آن را به مشتری می‌دهید پس چگونه توقع دارید خدایی که انسان را خلق کرده است برای اداره امور زندگیش کتاب راهنما و هدایتی به اسم قرآن که راهنمای زندگی نه تنها مسلمانان و شیعیان که تمام بشریت است نفرستد.

به‌گفته‌وی، زمانی مقام معظم رهبری با برخی افراد که جگرشان خیلی برای آمریکا می‌سوخت، دلشان برای آنها می تپد و فکر می کنند اگر دست در دست آمریکایی ها بگذارند همه چیز حل است با بزرگان آنها صحبت کرد و گفت من یک سوال از شما دارم اگر آمریکا بگوید زنها چادر که از ضروریات است نداشته‌باشند، مشروب خوری ها را هم بازکنید و همینطور خواسته‌های دیگر را که تمامی شدنی نیست ادامه دهد  آیا راضی می‌شود.

سردار ملکی، با تاکید بر آیه 217 سوره بقره «ولا یزالون یقاتلونکم حتی یردوکم عن دینکم ان استطاعوا/ مشرکان همیشه با شما قتال می کنند تاشاید اگر بتوانند شما را از دینتان بر گردانند » و  آیه ۱۲۰ این سوره«َلَن تَرضىٰ عَنكَ اليَهودُ وَلَا النَّصارىٰ حَتّىٰ تَتَّبِعَ مِلَّتَهُم ۗ قُل إِنَّ هُدَى اللَّهِ هُوَ الهُدىٰ ۗ وَلَئِنِ اتَّبَعتَ أَهواءَهُم بَعدَ الَّذي جاءَكَ مِنَ العِلمِ ۙ ما لَكَ مِنَ اللَّهِ مِن وَلِيٍّ وَلانصیر» گفت: خواسته‌های دشمنان تمام شدنی نیست و شما را رها نمی‌کنند تا به دین و عقیده خوددربیاورند اما بدانند که ملت ایران با اتکا به ایمان، عاشورا، کربلا و شهدا تن به خواسته‌های آنها ندادند و نمی‌دهند و حتی یک گام از آرمانهای امام و شهدا عقب ننشستند.

وی با اشاره به اینکه ایران تاکنون پیروز بوده و آمریکا را ذلیل و خوار کرده‌است و همچنان پیروز خواهد بود و آمریکا را به حقارت خواهد کشاند.اظهارداشت: با استناد به آیه 55 سوره نور« وَعَدَ اللَّهُ الَّذينَ آمَنُوا مِنْکُمْ وَ عَمِلُوا الصَّالِحاتِ لَيَسْتَخْلِفَنَّهُمْ فِي الْأَرْضِ کَمَا اسْتَخْلَفَ الَّذينَ مِنْ قَبْلِهِمْ وَ لَيُمَکِّنَنَّ لَهُمْ دينَهُمُ الَّذِي ارْتَضي لَهُمْ وَ لَيُبَدِّلَنَّهُمْ مِنْ بَعْدِ خَوْفِهِمْ أَمْناً...» گفت: وعده خدا حتمی و قطعی و با مومنان است و آنها را در زمین حکومت خواهد داد و پیروز خواهدکرد.

به‌گفته‌وی، وقتی ترامپ، رییس جمهور آمریکا هر جا می‌رود صحبت از ایران می‌کند نشانه قدرت و عظمت ایران است که او را به هراس انداخته و عاجزکرده‌‌است چون ایران یقه‌اش را در عراق و سوریه گرفته و نفسش را قطع کرده‌است.

فرمانده مرکز تعالی معنوی کوثر سپاه گفت: ترامپ به عربستان رفت و برای آنها رقص شمشیر کرد و 500 میلیارد دلار هزینه تجهیزات نظامی و سلاح داد اما در برابر ایران زانو زده و به حقارت افتاده ‌است.

 آمریکا مهدویت، عاشورا و ولایت فقیه را نشانه گرفته‌‌است

سردار ملکی، تحقیقات و پژوه‌های یک پژوهشکده آمریکایی برای دستیابی به چگونگی سقوط انقلاب اسلامی و علت‌یابی عدم موفقیت آنها طی این سال‌ها را یادآورشد و گفت:متفکران و دانشمندان آنها در این پژوهشکده تحقیق کردند که چه چیزی در نظام جمهوری اسلامی ایران وجوددارد که هر چه برای نابودی آن تلاش و برنامه‌ریزی می‌کنند موفق نمی‌شوند و شکست می‌خورند.

وی اظهارداشت:آنها به سه نکته اساسی مهدویت، عاشورا و ولایت فقیه رسیدند و گفتند این جمهوری اسلامی ایران مجهز به دو بال سبز(امید به آینده و انتظار فرج با مهدویت) و قرمز(عاشورا و کربلا) و یک زرهی(رهبری الهی ولایت فقیه) است که مانع از کارگرشدن نقشه‌هایشان می‌شود.

به‌گفته‌وی، متفکران و دانشمندان این پژوهشکده آمریکایی به این نتیجه رسیدند تا زمانیکه ایران به عاشورا و کربلا وابسته است از هیچ چیز نمی‌ترسد و هر چه تلاش کنند نمی‌توانند نه کربلا را از ملت ایران بگیرند، نه مهدویت را از ذهن آنها خارج کنند و نه عاشورا را از بین ببرند.

سردار ملکی با تاکید بر اینکه آنها می گویند ملت ایران به شهادت، ایثارگری و جانبازی افتخار می‌کنند و مثل سربازان آمریکایی نیستند که هر روز خودکشی کنند گفت: آنها فهمیدند تا ایران زره رهبری الهی ولایت فقیه را دارد هر چه تیر به آن می‌خورد برمی‌گردد و بر آنها کارگر نمی‌‌شود.

وی با اشاره به اینکه آنها گفتند اگر ما بخواهیم بر ایران پیروز شویم باید فرهنگ عاشورا، کربلا، مهدویت و رهبری ولایت فقیه را از آنها بگیریم افزود: امروز آمریکا عزت خود را از دست داده و ترامپ از ولایت فقیه هراسان، نگران، دیوانه و وحشت‌زده‌شده‌است.

 به‌گفته‌وی، امروز ایران آمریکایی که در دنیا حرف اول را می‌زد و به هر که می‌گفت باید بمیری می‌مرد در سوریه و عراق یقه‌اش را گرفته، زمین‌گیر و نفسش را قطع کرده‌است و حتی از جنوب لبنان با افتضاح بیرونش کرد.

سردار ملکی، تظاهرات مردم غزه با عکس امام راحل و سید حسن نصرالله را در غزه نشانگر  قدرت جمهوری اسلامی از برکت خون شهدا جانبازان، آزاداگان و ملت ایثارگر ایران دانست و گفت:زمانیکه اسرائیل ایرن را تهدید کرد مقام معظم رهبری با یک تشر قهرمانانه گفت اگر رژیم صهیونیستی دست از پا خطا کند تلاویو و حیفا را با خاک یکسان خواهیم کرد.

وی، حمایت ایران از غزه و سوریه و تمامی مظلومان و مستضعفان دنیا را خاطرنشان‌کرد و گفت :امروز داعش که سوریه و عراق را غورت داده‌‌بود و در سوریه تا زینبیه و وزارت دفاع پیش رفته بود از برکت خون شهدا و قدرت و عظمت ایران با حقارت تمام به اروپا همان جایی که آنها را تربیت کرده‌بودند برمی‌گردد.

به گفته وی،تمام حرکات، رفتارها و گفتارهای ترامپ بدلیل عجز و ناتوانی از عظمت و عزت ملتی است که با  عاشورا ،کربلا و ولایت فقیه به او سیلی زد .

 رهبری الهی و پیروی مومنان لازم و ملزوم یکدیگر است

این فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه یک رهبر الهی به نام امیرالمومنین(ع) با دریایی از پشتیبانی رسول الله در مهمترین واقعه تاریخی به نام غدیر بدلیل عدم حمایت مومنان و مردمی دنیاطلب تنها ماند گفت:رهبری الهی با مردم الهی موفق است اگر رهبری الهی علی هم باشد اما مردم او را حمایت نکنند خانه نشین می شود.

سردار ملکی با تاکید بر اینکه حمایت و تبعیت  از رهبری الهی ولایت فقیه همان حرکت شهدا است که با یک اشاره و فرمان امام راحل از جان و مال خود گذشتند و راهی جبهه‌ها شدند و جانشان را فدا کردند گفت: حمایت و تبعیت از رهبری الهی ولایت فقیه یعنی حضور پیرمرد 70 ساله و نوجوانان 13 ساله‌ای که با دستکاری شناسنامه‌ها و گریه و زاری در اذن نبرد راهی جبهه شدند.

وی افزود:ما امروز از برکت عاشورا، مهدویت و رهبری ولایت فقیه قوی‌ترین و محکم‌ترین مردم جهان هستیم چون با جانفشانی شهدا اجازه ندادیم یک وجب از خاک میهن دست دشمن بیفتد.

*زنگ تفریحمان را به شهدا اختصاص ندهیم

سردار ملکی، با اشاره به مزار شهدای گمنام و جایگاه والای شهدا در شفاعت و هدایتگری و سازندگی آنها گفت:ما کمی هم وقت برای شهدا حتی بزرگداشت آنها و شرکت در یادواره‌ها، خواندن وصیتنامه‌هایشان و گرامیداشت یاد وخاطره و سبک زندگی آنها بگذاریم فقط زنگ تفریحمان را به شهدا اختصاص ندهیم.

وی، مجموعه فرهنگی شهدای گمنام در این منطقه کاشان را ودیعه الهی و سرچشمه ناب هدایت و نورانیت برای تشنگان معرفت، حقیقت ، فضیلت، طریقت، بصیرت و فطرت دانست و گفت:امروز که دنیا گرفتار بمباران فساد و تباهی است شهدا تنها راه نجات، سعادت و هدایت بشریت هستند.

به گفته وی، شهدای گمنام از اسرار الهی هستند همان شهدایی که پدران و مادرن هر کدام از آنها با چشم انتظاری در شهر و زادگاهشان جان دادند و نتوانستند پیکر فرزندانشان را ببیند و اکنون در گوشه گوشه این کشور منشا هدایت و نجات می‌شوند.

سردار ملکی مزار شهدای گمنام را پایگاه‌های امام حسین(ع)، عاشورا و نمود کربلا برشمرد و گفت: شهدای گمنام امامزادگان عشق هستند که مزارشان به مثابه پرچم راه حسینی است.

وی با تاکید بر اینکه ما هر چه در دفاع مقدس داریم به تبعیت از محرم و عاشورا است گفت:اگر غیر از این بود ما در این جنگ نابرابری که صدام با تمام تجهیزات و قوا جلو آمد و وعده فتح سه روزه و مصاحبه در تهران را داد شکست می خوردیم.

به گفته وی، سخن صدام از نظر محاسبات نظامی تانک در برابر تانک، توپ در برابر توپ، سرباز در مقابل سرباز و هواپیما در مقابل هواپیما با برتری یکی از طرفین جنگ در فتح تهران صد در صد درست بود اما با این همه تجهیزات و قوا در برابر بچه هایی که پشت دروازه های خرمشهر 34 روز با کوکتل مولوتف با او جنگیدند از فرهنگ عاشورایی شکست خورد.

شایان ذکر  است: گردهمایی رزمندگان عاشق ولایت و یادواره ۱۷۰۰شهیدشهرستان کاشان با عنون « شبی با شهدا» دیشب در تپه نورالشهدا مزار پنج شهید گمنام راوند کاشان برگزارشد.

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.