سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیامک‌های دریافتی 1396/07/03

سوژ‌ه‌های پیامکی شما پس از بررسی،در بخش "از نگاه شما" قابل پیگیری خواهد بود.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی 10001915(مجله خبری شبکه یک سیما) و 30002394 (با خبرنگاران جوان شبکه خبر سیما) مطلع شوید.

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ  سوم مهر ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است:

 

3718...0918:لطفا گزارشی از علت مهاجرت بی رویه مردم شهرستان ملکشاهی از استان ایلام تهیه فرمایید.

 

0577..0937:تاكسى هاى آريو كه به فرودگاه بندرعباس دادند، همه داغ ميكنند وكولرشان كار نمي كند،از لحاظ كيفيتى خيلى پايين هستند تا حالا چند دستگاه از كار افتاده و توى تعميرگاه هستند، هيچكس پاسخگو نيست!

 

3216...0913:چرا برنامه ای برای بزرگداشت و شناسایی نابغه ریاضی ایران و جهان پروفسور مریم میرزاخانی تهیه و پخش نمی شود؟

 

4564...0919:ما تعدادی وانت بار هستیم که از راهنمایی رانندگی به خاطر جریمه و نداشتن معاینه فنی گله مند هستیم ،چون به معاینه فنی که مراجعه میکنیم برگه تست گاز را از ما میخواهند ولی به تست گاز که مراجعه کردیم به ما نوبت می دهند که معلوم نیست چند ماه دیگر نوبتمان برسد . ما که نون شبمان از این کار میباشد مجبور به تردد در خیابان هستیم که در این صورت ما معاینه فنی نداریم و با این شرایط ما را هر روز جریمه می کنند!

 

1591...0913:لطفا از اداره راه وشهرسازی استان کرمان بخاطر عدم رسیدگی به جاده های مواصلاتی خصوصا مسیر های هرات به شهر بابک که 7سال است در دست ساخت و پیشرفتی نداشته است، گزارش تهیه کنید

 

8498...0917:تکلیف معاینه فنی خودروهای گاز سوز شهر بندر عباس چیست، چون معاینه فنی انجام نمی شود و هنوز زیر ساخت این کار در استان نیست ،تکلیف ما با جریمه های پلیس چیست!لطفا پیگیری کنید.

 

9304...0910:چرا باید جوانهای ما بیکار باشند ولی توی 22 منطقه تهران بیش از 5میلیون افغانی تو بازیافت کار می کنند، به ایرانی کار نمیدهند، پیگیری کنید.

 

2349...0915:جاده محور مشهد به تربت حیدریه و بیرجند که جاده مواصلاتی شرق به جنوب کشور هست کمربندی رباط سنگ ، چهار ساله کاملا اماده است اما استفاده نمی شود، بیش از چند تصادف منجر به فوت اتفاق افتاده است،لطفا پیگیری کنید.

 

9936...0912:بزرگترین کارخانه سیمان کشور بعد از 12سال هنوز بلا تکلیف است، مجتمع سیمان غرب اسیا
12سال پیش سهام کارخانه اش را به مردم فروخته، و الان پاسخگو نیست.

 

4039...0937:لطفا به مسئولین بگویید فکری برای زوج های نابارور کنند،تو مراکز ناباروری و مطب ها هزینه ها خیلی زیاد است، پیگیری کنید.

 

لطفا گزارشی درباره تردد خودروهای پرسنل سازمان محیط زیست با سرعت زیاد در ساعات اولیه صبح در پارک جنگلی پردیسان کنید. زیرا افراد و دوچرخه سواران زیادی در اوایل صبح مشغول ورزش می باشند. شریفی

 

درباره جریمه های اشتباهی که توسط پلیس راهور گرفته شده و در سوابق راننده ثبت می شود،مثلا خودرو در شهر اردبیل بوده ولی در تهران جریمه شده است،پیگیری کنید.

 

انتهای پیام//

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
محمدی
۲۱:۰۳ ۰۳ مهر ۱۳۹۶
لطفا برسی بفرمایید که چرا ماهان ایر و ایران ایر خرید انلاین شان همیشه با مشکل است
منظور اینه است که شما هیچ وقت نمی توانید خرید از سایت اصلی ان شرکت انلاین
داشته باشید اما از سایت های متفرقه می توانید بلیط ان شرکت ها را تهیه کنید
خیلی عجیب است. .....؟؟؟؟؟؟؟
چرا ....؟؟؟؟؟؟
ناشناس
۱۴:۱۳ ۰۳ مهر ۱۳۹۶
به دانشگاه تهران سر بزنید