سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی:

همایش ملی تعالی سازمانی، مشوق رشد شرکت‌های داخلی است

محمدی گفت: از سال 83، از 1250 سازمان در همایش ملی تعالی سازمانی تقدیر شده که این امر به نوعی مشوق شرکت ها در ارائه خدمات بهتر است.

به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،محمد علی محمدی مدیرعامل سازمان مدیرت صنعتی در حاشیه نشست خبری پانزدهمین همایش ملی تعالی سازمانی اظهار کرد: اهدای جایزه به شرکت کنندگان در این همایش این حس را القا می کند که به فعالیت های آنها ارزش گذاشته شده است.

وی در ادامه افزود: از سال 83 تا به امروز 1250 سازمان از سازمان مدیریت صنعتی تندیس گرفته و تقدیر شده اند.

محمدی با بیان این موضوع که تا به حال فقط یک بنگاه صنعتی توانسته تندیس زرین را از آن خود کند، بیان کرد: بقیه بنگاه های شرکت کننده در این همایش در بهترین نمره کسب شده توانسته اند تندیس بلورین و نقره ای را بدست آورند.

وی  تاکید کرد: جنبه درون زایی در اقتصاد مقاومتی به معنای این است که آنچنان توانمندی و قابلیت خود را افزایش دهیم که بتوانیم با کیفیت مطلوب نیاز جامعه را تأمین کرده و به اشتغالزایی پایدار برسیم و بدون شک سازمان متعالی سازمانی است که از فرصت ها به نحو مطلوب بهره برداری کند.

مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی اضافه کرد: در بخش برون زایی اقتصاد مقاومتی به توانمندی و قابلیت رقابت در بازارهای جهانی توجه شده و سازمانی از این حیث متعالی خواهد بود که خروجی بهره وری بالاتری داشته باشد.

محمدی تاکید کرد: در سالهای گذشته 68 درصد بنگاه های بزرگ، 22 درصد بنگاه های متوسط و 11درصد بنگاه های کوچک در این رقابت شرکت کرده اند.

وی ادامه داد: از بین این بنگاه ها 68درصدغیر دولتی و 32 درصد دولتی بوده اند و این نشان می دهد که شرکت های خصوصی تمایل بیشتری برای شرکت در این رقابت دارند.

محمدی اذعان کرد: رقابت در بخش های ساخت و تولید، خدمات، سلامت، آموزش و عمومی در سالهای گذشته برگزار شد،هرچند عمده شرکت کنندگان در بخش جایزه مربوط به حوزه خدمات بودند و این موضوع به این دلیل است که بیشتر بنگاه ها تصور می کنند تنها شرکت های کسب و کاری می توانند در این رقابت شرکت کنند.

وی در پایان اعلام کرد: 90 درصد افراد شرکت کننده در سالهای گذشته توانستند از این همایش تقدیرنامه دریافت کنند اما به 100 درصد شرکت کنندگان گواهی تعهد و تعالی سازمانی اهدا شد.

انتهای پیام/

1250 شرکت از سازمان مدیریت صنعتی تندیس گرفته اند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.