سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس دانشکده علامه مجلسی اصفهان:

آستان قدس رضوی مجموعه‌ای از تحقق مدینه‌النبی است

رئیس دانشکده علامه مجلسی اصفهان گفت: آستان قدس رضوی مجموعه‌ای از تحقق مدینه‌النبی است و آنچه قرار است در حکومت اسلامی اتفاق بیفتد می‌تواند به عنوان یک نمونه خوب در آستان قدس رقم بخورد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الاسلام کشکولی  امروز در نشست هم‌اندیشی اساتید و نخبگان بسیجی حوزه علمیه استان اصفهان اظهار کرد: مرحوم مطهری می‌فرماید ایمان یک روح بود که دنبال جسمی می‌گشت که آن جسم را خداوند ایران قرار داد و واسطه آن امام رضا(ع) بود.

وی افزود: ایمان مستقر در جنب حاکمیت اسلامی تصدق سر حضرت رضا(ع) محقق شود و در کنار آن علم هم یک روح بود که خداوند جسم این روح را ایران قرار داد و واسطه آن نیز عالم آل محمد حضرت رضا(ع) بودند.

رئیس دانشکده علامه مجلسی اصفهان گفت: دعوت امام هشتم(ع) توسط مأمون یک پوشش است و حقیقت انتقال این امام به ایران این است که اگر روزی علم و ایمان به ثریا انتقال داده شود مردانی از ایران به دنبال آن خواهند رفت.

رئیس دانشکده علامه مجلسی اصفهان یادآور شد: آستان قدس رضوی مجموعه‌ای از تحقق مدینه‌النبی است و آنچه قرار است در حکومت اسلامی اتفاق بیفتد می‌تواند به عنوان یک نمونه خوب در آستان قدس رقم بخورد؛ از بانکداری اسلامی، حشنواره‌های ملی، دینی و مذهبی و تا اینکه آستان قدس بتواند یک حاکمیت اسلامی را به منصه بروز و ظهور برساند و حکومت اسلامی کم‌هزینه، پرکار و پررونق در استان قدس ایجاد شود و در 31 استان با نمایندگی‌های ایجادشده عرصه رضوی را علماً و عملاً به همه عرصه‌های جامعه منتقل کند.

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.