سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز به کار کمپین لبیک یا حسین(ع) در استان همدان

کمپین فرهنگی تبلیغاتی ایام دهه محرم با عنوان لبیک یا حسین (ع ) آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ عباسی، مدیر روابط عمومی اوقاف و امور خیریه استان همدان با اشاره به ضرورت و اهمیت فعالیت کمپین‎های فرهنگی و تبلیغی در تبیین مفاهیم دینی در سطح جامعه گفت: اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با همراهی و همکاری طراحان مطرح کشوری گرافیک، در آستانه دهه اول محرم فعالیت جدیدی برای اکران طرح‎های فرهنگی آغاز کرده است.

 وی با اشاره به اینکه  طرح‎های کمپین ماه محرم همزمان با دهه اول ماه محرم علاوه بر تهران در سراسر کشور و  نیز استان همدان اکران خواهند شد، ادامه داد: دربرگزاری این کمپین روایت‌های مذهبی فراوانی مورد بررسی اسنادی قرار گرفته که از بین آنها، روایاتی که بیشتر با زندگی امروز جامعه نزدیک بوده انتخاب و در قالب طرح‎های گرافیکی در سازه‌های تبلیغی سطح شهرها اکران خواهند شد.

 این مسئول اظهار داشت: این کمپین با هدف کمک به امر توسعه و بازسازی حرم‌های مطهر ائمه اطهار(ع) و همچنین بزرگداشت مراسم‌های مختلف با اشاره به سخنان گهربار سید الشهدا(ع) برگزار خواهد شد و تا پایان ماه محرم نیز خواهد داشت.

 وی هدف را بالابردن جذابیت آثار، برداشت‌هایی از کلام امام حسین(ع) در قالب هنر گرافیک برشمرد وخاطر نشان کرد: این اقدام به دلیل استفاده بیشتر و برقراری ارتباط راحت‎تر با تکیه به بیانات امام حسین(ع) انجام شده تا در نهایت جامعه امروز بتواند بهترین استفاده را از فرمایشات امام معصوم ببرد.

 مجتبی عباسی افزود: ارائه عکس‌نوشت، پوستر و انعکاس طرح‌های این کمپین در سطح فضای مجازی از برنامه‌های مهم تبلیغی کمپین کشوری است.

انتهای پیام/ ج

کمپین لبیک یا حسین(ع)

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.