سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توکلی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران خبر داد؛

مردان 66 درصد از قبول‌شدگان کاردانی دانشگاه علمی کاربردی

مشاور سازمان سنجش گفت: 33.18 درصد از قبول شدگان‌ دوره‌های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی‌ زن و 66.82 درصد مرد هستند‌.

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور در گفت‌وگو با  خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: بر اساس پیش‌بینی‌ها تعداد 107 هزار و 446 نفر در آزمون کاردانی‌ فنی‌ و دوره‌های حرفه‌ای دانشگاه جامع علمی کاربردی‌ شرکت کرده‌اند و این افراد در دوره‌های آموزش‌های مهارتی‌ این مرکز آموزشی‌ برای سال 96 از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور‌ ثبت‌نام کرده‌اند.

وی بیان کرد: از میان 116 هزار و 619 داوطلب ثبت نام کننده در دوره‌های کاردانی فنی و حرفه‌ای نظام آموزشی مهارتی‌ دانشگاه جامع علمی کاربردی‌ تعداد 35 هزار و 648 نفر زن‌ و 71 هزار و 798 نفر‌ نیز مرد هستند به عبارتی دیگر‌ 33.18 درصد از قبول شدگان‌ زن و 66.82 درصد از آنها‌ مرد هستند‌.

توکلی تأکید کرد: کلیه پذیرفته‌شدگان‌ دوره‌های کاردانی فنی‌ و حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی‌ دانشگاه علمی کاربردی ضرورت دارد از امروز دوشنبه 3 مهر ماه 96 برای اطلاع از تاریخ ثبت‌ نام و مدارک لازم‌ جهت انتخاب واحد به سایت جامع آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی مراجعه کنند.

وی یادآور شد: بدیهی است پذیرفته‌‌شدگان‌ نهایی در روزهای‌ تعیین شده با در دست داشتن مدارک لازم‌ به شرح مندرج در اطلاعیه‌ای که به همراه فهرست اسامی قبول شدگان‌ بر روی سایت قرار گرفته به واحد قبول شده و مربوطه‌ مراجعه کنند.

انتهای پیام/

66 درصد از قبول‌شدگان کاردانی دانشگاه علمی کاربردی مرد هستند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۸:۵۱ ۰۳ مهر ۱۳۹۶
چه دانشگاهی کلا زنگ تفریحه