سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مقیمی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

برای تحقق وعده‌های رئیس جمهور تلاش می‌کنم/ استفاده از ظرفیت‌های جوانان اولویت بنده است

استاندار تهران گفت: برای تحقق وعده‌های رئیس جمهور در استانداری تهران مجدانه فعالیت می‌کنم.

محمد حسین مقیمی در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره انتصابش به عنوان استاندار تهران، اظهار کرد: بنده سرباز جمهوری اسلامی هستم و در هر جایی که به من ماموریت دهند، تمام تلاشم را برای خدمت به مردم ایران به کار می‌گیرم.

وی با بیان اینکه برای تحقق وعده‌های رئیس جمهور مجدانه فعالیت می‌کنم، گفت: مباحث مربوط به اشتغال، مسائل اجتماعی و به صورت کلی حل مشکلات مردم تهران اولویت اصلی ماست.

استاندار تهران افزود: برای تحقق برنامه‌های توسعه کشور باید جدی باشیم و دست تمام کسانی که ما را در این راه یاری می‌کنند، به گرمی می‌فشاریم.

مقیمی تاکید کرد: برخی از شهرستان‌های تهران در مواردی از شاخصه‌ها عقب هستند و باید تلاش کنیم این موارد جبران شوند.

استاندار تهران اضافه کرد: در چهار سال گذشته فعالیت دولت یازدهم، تلاش‌های بسیاری برای بهبود وضعیت زندگی مردم در کل کشور و تهران انجام شد، اما هنوز کار‌های زیادی برای انجام دادن داریم.

مقیمی تاکید کرد: بنده از سال‌های قبل آقای هاشمی را می‌شناسم و با وی کار کرده ام، زحمات هاشمی در استانداری تهران قابل تقدیر است.

استاندار تهران خاطر نشان کرد: یکی از برنامه‌های مهم استفاده از ظرفیت‌های جوانان و بانوان است چراکه جوانان در بسیاری از موارد ثابت کرده اند کار‌ها را با سرعت و دقیق پیش می‌برند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.