سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری مراسم اختتامیه دوره مربیگری فوتسال سطح یک مردان ایران در یزد

مراسم اختتامیه دوره مربیگری فوتسال سطح یک مردان ایران در یزد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ مراسم اختتامیه دوره مربیگری فوتسال سطح یک مردان ایران با حضور مهندس دستا رئیس هیات فوتبال استان، شاکری دبیر و جمعی از روسای کمیته ها ، مدرس فدراسیون و مربیان شرکت کننده در ورزشگاه شهید نصیری برگزار شد.

در این آئین  دستا در سخنانی ضمن قدردانی از مدرس دوره ، دست اندرکاران و مربیان شرکت کننده به اهمیت آموزش ، یادگیری و ضرورت بهره گیری از دانش روز برای ارتقای فوتسال استان مطالبی بیان کرد.

وی برگزاری دوره های آموزشی با حضور مدرسان برجسته فدراسیون را از جمله برنامه های مهم این هیات عنوان کرد و ابراز امیدوای نمود تا اینگونه دوره ها موجب ارتقای رشته فوتسال استان شود.

همچنین مدرس فدراسیون گزارشی از روند برگزاری دوره ارائه داد و 2 نفر از مربیان شرکت کننده نیز به نیابت از دیگران به طرح نظرات خود در خصوص برگزاری دوره های آموزشی اشاره و از دست اندرکاران قدردانی نمودند.
در پایان گواهینامه شرکت در دوره به مربیان تقدیم شد.

دوره مربیگری سطح یک فوتسال ایران در یزد با شرکت 20 نفر از مربیان استان به مدت پنج روز و 40 ساعت بصورت تئوری و عملی زیر نظر مدرس فدراسیون قوتبال رضا صادقی برگزار شد.

شرکت کنندگان درطول این دوره که ازسوی کمیته آموزش هیات فوتبال استان یزد برگزار شد زیر نظر مدرس اعزامی با جدیدترین اصول و قوانین مربیگری، مسائل فنی و تکنیکی رشته فوتسال و مسائل فرهنگی و تیمداری آشنا شدند.

انتهای پیام/ ی

اختتامیه دوره مربیگری فوتسال سطح یک مردان ایران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.