سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور در نمایشگاه الکامپ زنجان، باید مورد تاکید مدیران استانی باشد

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری زنجان؛ گفت:مدیران دستگاه های دولتی برای حضور در نمایشگاه الکامپ، جدیت بیشتری داشته باشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛نیک سرشت معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری زنجان؛ با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه الکامپ به 18 تا 21 مهر ماه موکول شده است گفت:چهارمین دوره این نمایشگاه سال گذشته، با یک هزار و 500 متر فضای نمایشگاهی در زنجان با حضور مناسب بخش های مختلف برگزار شد.
وی ادامه داد:ضروری است حضور دستگاه های دولتی و بخش خصوصی در این نمایشگاه تقویت شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری زنجان اضافه کرد :با اینکه برگزاری این نمایشگاه در سالجاری با دامنه و گستردگی بیشتری برنامه ریزی شده، اما شاهد استقبال ضعیف دستگاه ها و اصناف از حضور و شرکت در این نمایشگاه هستیم.
نیک سرشت افزود:عمده دلیل عدم حضور دستگاه ها در این نمایشگاه، نداشتن اعتبارات عنوان شده؛ به گونه ای که تاکنون تنها حضور شهرداری زنجان و سازمان فنی و حرفه ای استان در این نمایشگاه ثبت شده است.
وی با بیان اینکه حضور گسترده بخش خصوصی و اصناف در نمایشگاه الکامپ ضروری است افزود:باید زمینه لازم برای حضور بخش خصوصی در این نمایشگاه فراهم شود و سازمان صنعت، معدن و تجارت نیز برای ترغیب اصناف جهت حضور مناسب در این نمایشگاه، اقدامات مقتضی را انجام دهد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری زنجان ادامه داد:غرفه ای برای معرفی دولت الکترونیک در نمایشگاه الکامپ زنجان ایجاد خواهد شد تا خدمات این حوزه به مردم به نمایش گذاشته شود.

انتهای پیام/ن

برگزاری جلسه شورای برنامه‌ریزی استان زنجان

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.