سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی؛

جان دوباره در کالبد روستای سیل زده چنار

ساخت ۶۰ واحد سیل زده روستای چنار عجب شیر به اتمام رسید و به سیل زدگان تحویل داده شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛تقی کرمی مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی گفت:دولت با احداث رایگان ۱۳ واحد مسکونی و ساماندهی ۴۷ واحد قرار گرفته در بستر رودخانه با اعطای زمین و تسهیلات، در کمتر از ۴ ماه، این واحد‌ها را تکمیل و به صاحبانشان تحویل داد.


وی در نشست بررسی مشکلات واحد‌های سیل زده روستای چنار افزود: دولت و دستگاه‌های خدمات رسان بیش از ۸۰ میلیارد ریال برای باز سازی، تعمیر و تجهیز ۶۰ واحد سیل زده این روستا و زیرسازی های روستایی هزینه کرده است، ضمن اینکه ۱۰۰ تن میلگرد و ۶ هزار تن سیمان هم از سوی دفتر مقام معظم رهبری و بنیاد مستضعفان تامین شده است.


وی به مشکل تصفیه فاضلاب روستای چنار هم اشاره کرد و گفت: با اینکه انشعابات آب و برق و فاضلاب واحدهای تازه ساخت این روستا به اتمام رسیده است، اما مشکل تصفیه فاضلاب آن هم به محض برآورد اعتبار از سوی آب و فاضلاب روستایی و تامین اعتبار ۳۲ میلیارد ریالی از محل اعتبارات دولتی، به زودی حل خواهد شد.


۲۵ فروردین امسال بر اثر بارش شدید باران و جاری شدن سیل در مناطق مختلف آذربایجان شرقی، تاسیسات شهری و روستایی به خصوص واحدهای مسکونی روستای چنار عجب شیر خسارت دید.


در این حادثه ۴۳ تن از هموطنانمان عجب شیری و آذرشهری هم مفقود شدند که با تلاش گرو‌های امداد و نجات استان، پیکر همه مفقودان کشف شد.

انتهای پیام/خ

بیش از ۸۰ میلیارد ریال برای باز سازی، تعمیر و تجهیز ۶۰ واحد سیل زده  روستای چنار

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.